Web Analytics
Jump to content

av/ på knapp til pedalbrett?

Esp_ltd@95

Recommended Posts

Hei,jeg lurer på om det er noen pedal power stasjoner (slik som gir strøm til pedalene) som har av/ på bryter til strømmen? Nå tenker eg hovudsakelig for hjemmespilling, og korleis eg skal skru det av om natten. Er det en smart ide å ha både rørampen og pedalbrettet i ei padde med av og på bryter? Så har eg alltid ampen på standby når eg skrur padda på eller av. Skader dette ampen?

Hei,jeg lurer på om det er noen pedal power stasjoner (slik som gir strøm til pedalene) som har av/ på bryter til strømmen? Nå tenker eg hovudsakelig for hjemmespilling, og korleis eg skal skru det av om natten. Er det en smart ide å ha både rørampen og pedalbrettet i ei padde med av og på bryter? Så har eg alltid ampen på standby når eg skrur padda på eller av. Skader dette ampen?

Det funker like greit å dra ut kontakten, har jeg hørt. Men joda, ei padde med bryter er jo det samme i prinsippet.

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Vi er et ny oppstartet band, vi spiller litt forskjellig, alt ifra Pink Floyd til CC Cowboys, vi har planer etterhvert å spille konserter osv. Tillegg lage egne låter. 
    • Hei. Hvem er dere og hvilke sanger er det snakk om å spille?
    • Hei. Vi søker etter en bassist til et band i Arendal. Vi har tilgang til øvingslokale. Sjanger, rock. Vi er på utkikk etter en bassist som deler lidenskap for musikk og som har god teknikk og samspill. er åpen for å eksperimentere med ulike stilarter og låter, men vi ønsker også å ha et fast repertoar som vi kan øve på og fremføre. Vi er fleksibel når det gjelder øvingstider, men vi håper du er seriøs og engasjert. Hvis dette høres ut som noe for deg, vil vi gjerne høre fra deg snarest. Vi ser frem til å snakke med deg og finne ut mer om din musikkbakgrunn og interesser.
    • Lagde en hals av alm, og holder på med en jazzmaster kropp av samme planken . Underste kroppen er av surnet lønn.
    • Takk for det. Har brukt bjørk i toppen, alm i halsen og er usikker på kropp men tror det kan være sitka gran. Fikk en stor bit fra en arbeidskollega som ikke visste hva det var.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.