Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distant Entry - The Tale Of Sinclair (Rare Candy)


ErlendB

Anbefalte innlegg

Utrolig bra, på alle måter! Men du Erlend, nå er vel tiden moden for å tjene litt penger på dette? Legge litt planer for utgivelse av album? (Uten at jeg vet noe om hvor vanskelig det er å få til...) ;) Jeg hadde ihvertfall med glede betalt noen kroner for å f.eks. laste ned albumet ditt fra Itunes e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra, på alle måter! Men du Erlend, nå er vel tiden moden for å tjene litt penger på dette? Legge litt planer for utgivelse av album? (Uten at jeg vet noe om hvor vanskelig det er å få til...) ;) Jeg hadde ihvertfall med glede betalt noen kroner for å f.eks. laste ned albumet ditt fra Itunes e.l.

Som sagt dropper vi det første konseptalbumet (The Russian Sleep Experiment) og lager heller nytt materiale, ettersom det jeg har lagd i senere tid er lysår bedre enn det gamle (synes jeg). Penger er ikke så farlig for meg, men det er snakk om å få et par låter på iTunes o.l. Akkurat nå er fokuset bare å gi ut bra låter og håpe på litt respons i metallmiljøet. Takk for kommentar!

Samme tenker jeg. Bare ikke Itunes. Jeg har da kjøpt Cosylan- albumet, i det minste.

Cosylan-albumet er konge. Kommer snart nytt Cosylan-album også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i utgivelse, spre musikken på nett og book et lass med gigs! Å spille live er det feteste som finnes, og hyppige gigs rundt omkring er den beste måten å skape seg et navn på :)

Målet mitt akkurat nå er at flest mulig skal få høre det. Å spille live er kult det, men i og for seg ikke noe mål. Med denne typen musikk er det begrenset hva Norge har å tilby av musikere som både kan, og vil spille slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også dette var blant de mest tiltalende DE-sangene. Jeg er jo større fan av Cosylan enn DE, men anerkjenner absolutt kvaliteten og slenger meg på lag med de som maner om videre og utvidet satsing.

Høres bra ut! Likte du denne låta kan det godt hende du kommer til å like mer av det nye materialet også. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.