Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Opptaksprøve musikklinjen !


Benedicte13

Anbefalte innlegg

Hei! jeg skal på opptaksprøve på musikklinjen om 1 og en halv uke, Jeg lurer bare på hva som skjer på opptaksprøvene egentlig?

Jeg tenker å spille tim mcgraw av taylor swift på gitar og synge den, jeg elsker country musikk hihi ! Er det lurt å spille den sangen ? Er skikkelig nervøs !

også har jeg tenkt til å spille moonlight sonata av beethoven på piano.

Hvis det ikke er lurt, hva kan jeg spille da ? håper på svar fort så jeg får tid til å øve :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er nok ikke hva du spiller, men at du framfører med overbevisning og viser musikalitet i det du gjør.

Jeg leste på et annet forum at man ikke skulle spille sånne "klassiske" sanger som folk flest spiller som f.eks sweet child o mine, derfor lurte jeg på om det var lurt å spille tim mcgraw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på et annet forum at man ikke skulle spille sånne "klassiske" sanger som folk flest spiller som f.eks sweet child o mine, derfor lurte jeg på om det var lurt å spille tim mcgraw :)

Spiller man Sweet Child O' Mine bra nok, tipper jeg det har lite å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du viser at du presterer på to instrumenter er et + i seg sjøl.

Lykke til, og hold oss oppdatert!

Ellers er både audun og castor inne på viktige ting.

De vil se etter, ved siden av at du kan traktere instumentet i stil med låtens vanskelighetsgrad, er hvor komfortabel du er samt om du klarer å gi materialet en egen signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du viser at du presterer på to instrumenter er et + i seg sjøl.

Lykke til, og hold oss oppdatert!

Ellers er både audun og castor inne på viktige ting.

De vil se etter, ved siden av at du kan traktere instumentet i stil med låtens vanskelighetsgrad, er hvor komfortabel du er samt om du klarer å gi materialet en egen signatur.

Vær deg selv, og spill noe du kan godt. De som vurderer deg, har lang erfaring, og er ikke opptatt av om de "liker låta" eller om det er så originalt. Det er helt andre ting de ser etter.

Tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.