Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Etterlyses: Bytte av gripebrett + rep av hals.


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har en hals liggende som er ubrukelig i nåværende tilstand. På grunn av overivrig skallopering må gripebrettet byttes. I tillegg er stemmeskruene flyttet fra 6 i linje til 3+3 på hodet, noe som har etterlatt flere mindre sjarmerende hull.

Jeg leter etter noen som tror de kan være kapable til å bytte gripebrett samt utføre det andre arbeidet.

Her er noen bilder av hvordan halsen er nå:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Halsen er ustabil pga manglende gripebrett, om du vil. Derfor vil jeg prøve å få byttet gripebrettet. Dette er noe jeg absolutt ikke har tenkt å prøve meg på selv. Kanskje kan du være interessert i å prøve?

Jeg har noen tanker om hva jeg vil ha som resultat:

- Skallopert gripebrett

- innlegg av noe slag

Ellers er det helt fritt til å plugge hull for 3+3 eller 6 i linje stemmeskruer. Materialvalg for gripebrett spiller ingen rolle. Størrelse på bånd spiller mindre rolle. Hodet vil helt sikkert se bedre ut om det lakkeres etter plugging - fargevalg der spiller ingen rolle. Angående frist, har ingen tidsfrist, men overskuelig fremtid bør være gjennomførbart.

Sånn sett er det noen føringer, men også ganske stort spillerom. Halsen er pakket og klar for sending. Forventer ikke at noen vil gjøre dette vederlagsfritt. Kostnad kan vi helt sikkert bli enige om, basert på resultat, materialkostnad og sunn fornuft. Rop gjerne ut i tråden eller send PM om dette er noe som kan friste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, lønnsomt for min del er det nok ikke. Men jeg tenker som så at dersom noen har lyst til å prøve seg med slike ting er det like greit å begynne med noe som ikke er brukbart. Det kan bare bli bedre, eller ved. :) Så om noen besitter potensielle ferdigheter vil trening og erfaring komme godt med, vil jeg tro. For de som har gjort slikt før er det sikkert en smal sak å få det til, men material, båndarbeid og tid er ikke gratis. Derfor litt mer på jakt etter noen som kanskje ser på det som en utfordring og erfaring, og ikke direkte et levebrød.

Har faktisk sendt den til utlandet en gang allerede, men Posten surra og den kom i retur. Derfor spør jeg her før den sendes på nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.