Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Korleis lagar ein ein grindcore-song?


Esp_ltd@95

Anbefalte innlegg

Heisann! Eg spelar gitar og syng i eit prog/stoner rocke-band ved namn "Loffelmannschaft". ( https://www.facebook.com/LoffelMannschaft ). Sidan trommeslagaren min er søskenbarn med trommeslageren i det estiske rockebandet "Voice of Voices", har dei tenkt at dei gjer ein akkustisk versjon av låta vår "Gods From The Sky", og vi lagar ein grindcore versjon av låta deiras "Resistance".

Her kan dykk høye låta vi skal gjere grindcore-cover av:

Mitt spørsmål til dykk er: Korleis går eg fram? Eg har høyrt litt på deathcore og slikt i mine yngre dagar (dvs. 3 år sidan), og eg har hørt litt grindcore også. Problemet er at det er litt vanskeleg å finne "ekte" grindcore har eg intrykk av, men eg har intrykk av at dette skal høyres litt ut som eit slakteri med blastbeats, men det er mulig att eg er heilt på villspor. :) Det blir nok eg som lagar mesteparten sjølv. Trommer lagar eg i EZdrummer metalmachine, gitar, bass og vokal gjer eg og (det hadde vert kult å få fleire band medlemmer med på vokal). Eg kan skrika djupt, lyst og gjera "pig-squeal". Eg gjer ikkje dette i bandet mitt til vaneleg, men eg kan tenke meg at dette ville vert nyttig i denne låta.

Så når dykk veit historien bak og korleis det skal utføres; kunne nokon hjelpe meg og gi konkrete retningslinjer etter kva eg skal gjere med låta for å lage eit grindcore cover? Takk for svar! :)

EDIT: Her er resultatet...

https://soundcloud.com/loffelmannschaft/resistance-grindcore-version

Endret av Esp_ltd@95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grindcore er jo en ekstremt vid sjanger, da. Ville hørt litt på Wormrot, Insect Warfare og Assück for inspirasjon. Jevnt over: Powerchords, blast beats, IKKE over halvannet minutt, blast som faen.

Er det ikkje mykje atonal tapping som fks. psyopus? Føler grind er litt "syra" også? Legg merke til vårt cover skal vere "morsomt" også, så vi skal ha ting som falsett growling etc :) Men korleis gjer eg det med tempo etc, angående riffet er så sakte/ lite grindcore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke tapping ala Psyopus har så mye å gjøre i grindcore, nei. Du gjør selvfølgelig som du vil. Tempoet er det jo bare å skru opp?

Her har du litt inspirasjon.

*snip

Og Protest The Hero er forjævlig masete musikk :D

On-topic. Morsomt prosjekt - Litt nysgjerrig på resultatet. Lykke til :)

Endret av CastorFiber
Vi quoter ikke video, gjør vi vel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt at sangane er så korte som du posta? :P vi tenker vår med samme struktur som orginalen!

Ja, det er det. Hvis du skal få til dette på noen som helst overbevisende måte, blir du nok nødt til å gjøre noe med strukturen, altså. Refrenger og what not er mer eller mindre ikke-eksisterende i grindcore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det. Hvis du skal få til dette på noen som helst overbevisende måte, blir du nok nødt til å gjøre noe med strukturen, altså. Refrenger og what not er mer eller mindre ikke-eksisterende i grindcore.

Vel, det viktigeste er ikkje at det skal vere ekte grind, men heller at ein skal høyre kva sang det er, og at den er bråkete :) Men for sjå kva det blir, kansje det blir ein hybrid mellom grind og blackmetal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.