Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Symphony of Destruction Solo


spz

Anbefalte innlegg

Har vært litt forkjøla i det siste, og har forsøkt bruke tiden til noe konstruktivt; nemlig å jobbe litt på lead spillingen min som så sjeldent får noe oppmerksomhet.

I første omgang bestemte jeg meg for å lære meg Friedman's solo på Symphony of Destruction:

http://soundcloud.com/nevstad/spzstructionsolo

Feedback?

Endret av spz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ros og tilbakemeldinger, er helt enig!

Sliter enda med å få med meg fingra på alt sammen, så da blir det ikke alltid like bra timing og rekker ikke annet enn en slags febrilsk vibrato :D Mere øving trengs nok, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte på når jeg hørte dette var hvor god Friedman var til å mekke soloer.

Og når man tenker på at det var en annen som spilte, så er jo det et stort kompliment til deg ;)

Jeg synes det var veldig veldig bra.

Kanskje litt mye vibrato helt i starten om man skal pirke på noe, men liten vits det her altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Dette er en ekstremt vanskelig solo. Jeg har prøvd å lære meg den flere ganger, men jeg bare gir opp etter første lick... Bra spilt, noe sloppy på vibrato og bends, men det er det nesten ingen som bryr seg om. Godt spilt!

Jeg vet ikke med dere andre men jeg synes vibrato og bending er noe av det vanskeligste med gitarspilling.Jeg greier hvertfall ikke å bende mer enn en hel tone.Men nå skal det også sies at jeg ikke er av de beste gitaristene i verden enda for å si det sånn.

Synes ikke de første licksene er spesielt vanskelig,men kan vel kanskje være litt vanskelig med timing og tempo(Jeg greier ikke fullt tempo så skal ikke skryte på meg at jeg kan spille den så bra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.