Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Forsterker Dag!


oystein1988

Anbefalte innlegg

Det blir jo noe bastant å mene at den og den høyttaleren er best, uavhengig av amp, lydideal og musikksjanger. Stuckinthe60s-folk som GunnarpåMo mener jo det er helt ridonculous å bruke V30 med Bassmanen min, men til mitt bruk og lydideal låter det panser :)

Du glemmer fullstendig at jeg har og har hatt mange ampene fra 70-,80-,90 og 2000-tallet også.

Inkludert 70's Orange stack som det snakkes om her. Og ja, det jeg hadde var med G12H.

For min del kan du gjerne spille på stereoanlegget ditt hvis du er fornøyd med det.

Av en eller annen grunn er jeg provosert av lyden, markedsføringen og navnet til Vintage30 høytalerne.

De gangene de har funka for meg har vært med amper med cascade preamp og moderne voicing.

Gratulerer med ny Orange forsterker!

G12H forslaget til Hank støttes.

Hvis du ønsker kan du også få testa på et 4x12" med G12H.

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

V30 kan låte fint i Fender comboer og til å slite ut øra på folk.

Kommer litt an på hvor glad man er i høyttaler vreng også. En 100W topp vrenger jo en GB 4x12 så det holder. Var vel kanskje derfor alle brukt to i gamle gamle dager dengang alt låt så mye bedre.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.