Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Strippet Custom Shop 1960


Gjest

Anbefalte innlegg

Denne er på veg til vestlandet !

En liten hyllest til mange gitarer som på 70-tallet som fikk sin fine Daphne Blue, Fiesta Red, Candy Apple Red, eller Lake Placid Blue finish strippet av.

post-9038-0-84093300-1355874810_thumb.jp

post-9038-0-01808800-1355874834_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at prisen på denne kontra en CS med skikkelig finish har likheter med prisen på en original strippet pre-CBS kontra en pre-CBS med originalfinish? ;)

He he, got your point !!!

men "ødelagte" gitarer kan være dyre de også : http://www.ebay.com/itm/1963-stratocaster-fender-guitar-stratocaster-vintage-guitar-pre-cbs-/180859945861?pt=Guitar&hash=item2a1c17c385

Foretrekker forøvrig litt mere moderne mål enn de gamle, men litt mojo kan det jo være :) Gitaren jeg venter har 10 " radius med 6150 frest og John Cruz pickups. Satser på at det skal bli meget spillbart for mine fingre.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, got your poit!!

men "ødelagte" gitarer kan være dyre de også : http://www.ebay.com/itm/1963-stratocaster-fender-guitar-stratocaster-vintage-guitar-pre-cbs-/180859945861?pt=Guitar&hash=item2a1c17c385

Foretrekker forøvrig litt mere moderne mål enn de gamle, men litt mojo kan det jo være :) Gitaren jeg venter har 10 " radius med 6150 frest og John Cruz pickups. Satser på at det skal bli meget spillbart for mine fingre.

Wildwood?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.