Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Getting To Know Eachother


ErlendB

Anbefalte innlegg

Hola!

Tenkte jeg like greit kunne lage et lite konsept ut av "The Russian Sleep Experiment" (dere som ikke har lest historien bør sjekke det ut), eller en to-deler.

Denne gangen har jeg tenkt til at settingen er når folka i eksperimentet prater sammen første gangen. Ingen kjærlighetssang, altså.

Låta har et kult kromatisk instrumentalparti på 3:34!

Utstyr:

EBMM JP6 BFR

Guitar Rig 5

En haug gratis-synther til synth og bass

EZdrummer Metalheads

Reaper

Tell me what you think!

http://soundcloud.co...-know-eachother

Enjoy!

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører jeg konseptalbum?

Som vanlig er dette på et latterlig høyt nivå. Jeg har ingen særlig kritikk, men likte godt clean-delen og vreng-delen med samme "tema"

Konseptalbum hadde vært fett. Skulle bare fått med meg noen låtskrivere i tillegg! Takk for resten av kommentaren også. Er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseptalbum hadde vært fett. Skulle bare fått med meg noen låtskrivere i tillegg! Takk for resten av kommentaren også. Er veldig fornøyd!

Om du trenger litt tekstarbeid kan jeg sikkert stille opp :P

Musikken må jeg nok holde meg milevis unna da jeg ikke skriver prog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med lite kommentarer, men føler at etter over 100 visninger på tråden, så kunne det godt kommet flere kommentarer!

EDIT: Ser at jeg bare har 33 klikk på selve sangen. Er det fordi den ikke integreres i posten? Jeg får det ikke til å funke. Skulle aldri sagt ja til å bruke beta-versjonen.

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.