Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Headphones; til miksing og tromming


MartheyG

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på utkikk etter headphones til å bruke til miksing, men samtidig hadde det vært greit at de dempet så mye at det var mulig å bruke de når jeg spiller trommer.

Har fått tips om BD 770M siden de er godt dempet, men de får dårlig omtale for å ha for dårlig lyd.

Er det en dårlig ide å se etter dette eller finnes det headphones som klarer begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall knakende godt fornøyd med mine Sennheiser HD 380 Pro. De er ikke så forferdelig dyre, men har god demping og fin og klar lyd. Jeg bruker dem både til innspilling og miks hjemme, samt til det meste annet. God detaljrikdom etter min mening, og nesten like god demping som 770m (opptil 32 dB vs. 35 dB på 770). Jeg har prøvd å spille trommer med dem, og synes det fungerte godt. Riktignok synes jeg jo at akustiske trommesett låter plagsomt høyt uansett, men jeg synes disse var like gode å spille med som noe annet.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Sennheiser HD-25-1 II som jeg bruker til nettopp studio og trommespilling. Funker veldig bra for meg. Vi har de HD380 pro på jobben, de er helt ok de altså, men jeg føler lyden er litt "lengre borte", hva nå det skyldes. De er litt større enn hd25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.