Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve Vai - Story Of light (nytt album)


GonWild

Anbefalte innlegg

Så denne har vært ute noen dager nå.. kjapt digitalt salg og nedlasting via vai.com. Høykvalitets MP3'er rett til disk uten å måtte gå via iTunes eller lignende møkk. Et stort pluss i min bok. Fatter ikke hvorfor ikke flere artister gjør det på denne måten.

Ihvertfall.. hva synes folket?

Selv synes jeg den har noe veldig bra materiale, dog kanskje ikke helt på høyden med "gamle dager", vil jeg si han pusher grensene og prøver ut nye ting (i motsetning til andre..*host*satriani*host*). Er ihvertfall personlig mer fornøyd med denne enn forrige plate, og favorittspor sålangt må være: Velorum, Weeping China doll og Sunshine Electric Raindrops. Tittelsporet er også veldig interessant.

Ellers spiller han på Rockefeller i November.. tror jeg kommer til å angre hvis jeg ikke tar turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hørt igjennom skiva og Vai leverer igjen, masse godstemning og musikk som får meg til å dra på smilebåndet.

Gleder meg til November!

Har ikke tall på antall ganger jeg har sett Vai siden DLR's Skyscraper tour i Skedsmohallen, men begynner å bli noen ganger nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.