Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor får man kjøpt ny Gibson Les Paul Custom Alpine White i Norge?


Anbefalte innlegg

At det er mangel på ibenholt er vel ingen hemmelighet (diskutert flere ganger her inne), og siden LPC bruker det i gripebrettet, er det naturlig at det ikke er så mange i omløp nå. Virker ikke som om de butikkene som har dem har flere enn én på lager, egentlig (vet 4Sound har en sort en).

4sound molde har akkurat fått en. men det er ebony.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis 4sound ikke får tak i den, og vi (Evenstad) har den som bestillingsvare er det nok ikke noe håp om å få tak i den fra en norsk forhandler. Da må i så fall noen ha en liggende, og det er vel ganske usannsynlig iom. at det er en dyr gitar å ha på lager. Men det er bare å ringe oss eller sende en mail, så kan vi jo undersøke i alle fall. Men som sagt, har du fått beskjed fra 4sound om at den ikke kommer pga. tremangel, så er nok håpet lite om å få tak i den i Norge. De har vel vært i kontakt med Luthman, hvis de har gitt deg den beskjeden.

har pratet med luthman. De får ikke inn flere. Ser ikke bra ut siden Custom'ene på ebay har gått opp til 30.000kr. 4sound molde fikk inn én ebony til 27.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Var forøvrig innom 4SOUND i Stockholm nå i ferien og ble temmelig forbauset over det smale gitarutvalget deres.

Det eneste de hadde var to rom fulle av Gibson og Fender-gitarer...og da jeg spurte om de ikke hadde andre ting som f.eks. ESP, Ibanez, Dean, Jackson, PRS, Schecter osv, bare smilte de litt mot meg og sa at "dom vil jo inte ha nått anna"... Kanskje fordi de ikke vet om "nått anna", tenkte nå jeg.

Jeg gikk ut derifra og tenkte 'Hjelpe meg for en gørrkjedelig butikk'!

Hva er det egentlig 4SOUND driver med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forøvrig innom 4SOUND i Stockholm nå i ferien og ble temmelig forbauset over det smale gitarutvalget deres.

Det eneste de hadde var to rom fulle av Gibson og Fender-gitarer...og da jeg spurte om de ikke hadde andre ting som f.eks. ESP, Ibanez, Dean, Jackson, PRS, Schecter osv, bare smilte de litt mot meg og sa at "dom vil jo inte ha nått anna"... Kanskje fordi de ikke vet om "nått anna", tenkte nå jeg.

Jeg gikk ut derifra og tenkte 'Hjelpe meg for en gørrkjedelig butikk'!

Hva er det egentlig 4SOUND driver med?

Selger det folk vil ha? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, vittig Audun :D

Huff, tenk så kjedelig da...omtrent det samme som at alle skulle likt blondiner, hvor kjedelig hadde ikke verden blitt da? :D

Fikk et 4SOUND-magasin i posten for en stund siden og der var det akkurat samme mølja, Fender og Gibson all over the place.

Men men, det er nå godt å se at folk allikevel velger alt mellom himmel og jord når det gjelder gitarer og ikke bare det butikken på hjørnet selger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok i stor grad importørene som styrer det der, og det faktum at ulike kjeder/butikker har avtaler med forskjellige importører. Netthandel og privatimport gjør vel også sitt til at utvalget i butikkene blir mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.