Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

tuscanygitarer, noen med erfarninger


skyblazer1

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke si noe særlig om dem i og med at jeg aldri har tatt i en, men vet at det er en her fra forumet som kjøpte seg en Les Paul Custom-kopi og var veldig fornøyd! Veldig pene gitarer, og de skal visst være gode. Du får komme med en liten review etter du får den. Har vært nysgjerrig på disse selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuscany er et italiensk merke som lager kopier av klassiske gitarer i Vietnam. Har lest tester av noen av de billigere gitarene deres, og de var et hakk dårligere enn konkurrentene. Det er alltid et sjansespill å kjøpe et ukjent merke, men jeg håper du ender opp med noe som du blir fornøyd med.

Squier sine tilsvarende gitarer i samme prisklasse har fått lovprisninger, (og jeg kan skrive under på at de er gode), så det ville nok vært et sikrere valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en aldri så liten hype her på forumet for et par år siden med GAS i hytt og gevær da en forumitt hadde bestilt en hvit LP-kopi? Vel det ble tyst rimelig kjapt, så det kunne neppe vært all verden til gitar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når totalprisen ender opp på omtrent det samme som en ok Fender, for eksempel en Blacktop Jazzmaster, kan man jo lure på om det er verdt å ta sjansen. Jeg har ikke noe i mot billiggitarer og ukjente merker, det er av og til noen edelsteiner der som er mer enn verdt penga, men å kjøpe slike uprøvd er et sjansespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del lesestoff her ved å følge denne linken:

http://forum.gitarno...ch&fromsearch=1

Etter p ha lest litt, er vel sum fra meg er vel at disse gitarene heller ikke er en uoppdaget gullgruve i forhold til å veldig bra gitar til veldig lite penger.

Jeg har aldri tatt i en, men det ble fort stille om disse.

Ser ut som om Gulmoen og Engh har sluttet å selge de, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.