Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tyler black classic


mark

Anbefalte innlegg

Sjekk utvalget hos guitar guitar i newcastle og wildwood, de burde ha litt forskjellige classics inne i andre farger. Classic'en ble reintodusert i fjor etter å ha vært "ute" av produksjon en stund, men han har lagd noen hele tide. HRI Tyler'n er jo en classic. Den feteste jeg har prøvd utenom den var Tatiqh sin Gold Classic, den var helt sjukt fet.

Og det enkleste er å deal'e med Magne. Han kjenner Tylers.

Endret av Gluke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg kaprer tråden litt nå, men jeg ble litt gira.

Til dere de gutta som har Tylere:

Jeg har vært veldig gira på en Tyler de siste 4 årene, og har prøvd veldig mange av dem på godlyd. Alle av dem har vært fantastiske instrumenter. Men lages ikke vanlige Classic-modeller lenger? Kunne godt tenkt meg en slik (er ikke så veldig glad i plekterbrettene på studio elite-modellene). Ville også vært digg å velge finish, siden jeg kjenner alt for mange som har black (Landau) classic. Kunne faktisk tenkt meg noe som minnet om John Mayer-straten: http://www.mveducati...cts/41166_l.jpg

Er det lettest å bestille via godlyd, eller bør jeg kontakte Tyler? Og kommer det til å koste meg mye over 30.000,-? :-)

James lager vel stort sett hva som helst (strat'ish) på bestilling. Customfarger kan du bestille både gjennom godlyd og James personlig. Kan jo sjekke ut SE Retro. Bytter du plekterbrett på den er du vel nesten der du vil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.