Gå til innhold
Per

Fikse opp gitaren

Anbefalte innlegg

Halla jeg har en strat copy som har sånn passe lyd.... Jeg må jo seff skaffe meg ny engang, kanskje rundt konfe tider (slutten av april)

Men straten er en sånn svart med hvitt plekter brett. Jeg tenkte å farge plekterbrettet svart og skaffe et tøft klistremerke til å feste gitaren, så den blir kul 8)

Kanskje noen mener det er harry å modde gitarer, so fucking what! Det er jo drittfett :D Noen som veit et sted jeg kan skaffe meg et tøft klistremerke? Noen som har noen kule ideer? Noe sånn typiske ting rock/metal ting! Monster greier eller noe.. :)

Strat kopien er en morgan og kosta bare sånn rundt 2000! Jeg vil ha variasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Leopard skinn (kose pels) og fest rundt gitaren.. drit i hva andre synst.. det blir drit fett!! skal gjør det sjølv:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det lurest å skru av plekterbrettet å spraye det eller bør jeg spraye det når det er på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta av plekterbrettet, puss det også lakk det. men hva med nytt hardware til gitaren oh? nye pickups?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja pickupser men hvor mye koster sånn passe gode da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære Per! Ikke kjøp nye mikker til morganen din, når de som xtoffer her sier at de nesten koster like mye som gitaren din.

Du kan gjerne bygge deg ihjel på en morgan til 2000, men for å få de like bra som f.eks en Standard Fender strat, så har du omtrent skiftet ut hele gitaren. Jeg anbefaler deg heller å samle sammen grunkene du har å kjøpe deg en brukt am.strat eller hvis du ikke har så mye en mex.strat.

Mitt tips er å kikke litt på www.vendolin.se å se etter brukte am.strater som der kan komme ganske langt ned i pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo egentlig ikke seff tenkt å satse på morganen! Skal kjøpe gibson (tror jeg da) jeg. 8)

Men jeg tenkte egentlig bare å få den til å se litt tøffere ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.