Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Last Cliff!


Thunder Fingers

Anbefalte innlegg

Vel, da har bandet mitt sluppet 2 sanger på myspace, hør i vei og riv meg gjerne ett nytt ett, men la meg anbefale eder å høre på sangen "Reset" først!

http://www.myspace.com/lastcliffOg hører du gjennom kan du godt gi et lite ord og, velformulert kritikk er like velkommen som gode ord, Kommentarer av typen "Litt rotete" uten videre fordypning er ikke velkommne.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har bandet mitt sluppet 2 sanger på myspace, hør i vei og riv meg gjerne ett nytt ett, men la meg anbefale eder å høre på sangen "Reset" først!

http://www.myspace.com/lastcliffOg hører du gjennom kan du godt gi et lite ord og, velformulert kritikk er like velkommen som gode ord, Kommentarer av typen "Litt rotete" uten videre fordypning er ikke velkommne.

Dette hadde blitt jævlig kult om dere hadde spilt 10 ganger tightere. Vi sliter litt med samme syndrom i bandet mitt (hvem gjør ikke det?). Det er ikke sikkert dere gjør det, men det høres ut som dere er veldig anspente når dere spiller.

Sikkert teit råd, men uansett så er mitt tips og prøv og spill med "hvilepuls" og litt lavere skuldre. Når dere øver individuelt, så øv ALLTID med metronom.

Jeg syns den ("reset") hadde et meget bra potensiale. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metronom var gitarpro, så jeg kan ikke helt ta ansvar for thightheten på alt, hehe. men jeg sluttet nesten å spille før vi startet dette bandet, så jeg har litt jeg må bygge opp igjen, så det vet og hører jeg (Jeg er ikke i nærheten av dså thight og sikker på bassen lenger). men jo det er partier som jeg egentlig har lyst å gjøre igjen. Reset liker jeg personlig som den er i Demo-format, den er litt skranglete. men sier seg selv, dette kommer til å bli helt andre greier når vi går i studio :P

men takk for gode ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.