Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det verdt det?


Kossoff

Anbefalte innlegg

Poenget er at når jeg først testet en slik gitar, for 2 år siden. Var det på nippet til at jeg lot være å reparere bilen, for å handle gitaren. Tror det var forumitt: SHV (eller noe) som hadde en for salg. Dette var første gang jeg prøvde en slik gitar. Noen dager før hadde bilen begynt å hoste og harke, jeg måtte reparere den og siden solgte jeg den. Hadde jeg latt være å fikse bilen, og kjøpt Tyleren istedet, hadde jeg i alle fall hatt økonomisk gevinst! Jeg har prøvd en del Tyler Black Classic's, og alle (!) har innfridd, så til de grader. Jeg satt i en gitarsjappe i London til langt over stengetid og spilte gitar og preiket med innehaveren, min onkel fikk låne en av en kamerat, jeg var der i flere timer hver dag. Har vært innom godlyd i Sandnes, ens ærend for å teste slike gitarer. Jeg er helt besatt. Likevel, det er vanskelig å gi fra seg de andre gitarene!

Akkurat nå, missliker jeg hodet mitt... Og studentøkonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som heter "the one" når det gjelder gitar. Greit nok at du kan komme over en gitar som man tenker: "Den der må jeg ha", men å kvitte seg med alt man har av børser for å sitte igjen med en? Det kommer ikke til å bli suksess. Man vil før eller siden savne noe som "the one" ikke kan gi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt over dette selv... har lyst til å selge for å finansiere... så går jeg over gitar for gitar og ender opp med at nix... om det så er gitarer jeg bruker veldig lite, så er det gitarer som kanskje har affeksjonsverdi eller gitarer som jeg tenker jeg kan få bruk for en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Affeksjonsverdi er clue't her ass. Jeg har jo "et par" gitarer, men kun en av dem som jeg hadde hatt problemer med å selge. Lurer faktisk på å selge både Suhr og Tyleren, men det er evt for å kjøpe nye.... Aaaaahhhhhh bacon og Trish paintjob, damn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar: No.

Langt svar: Fudge no!

Hvis samtlige av disse øksene har vært like herlig og fornøyelig å spille på er det bare å sette i gang å spare. Det hadde vært en annen sak om man snublet over drømmegitaren sin og den var uhyre sjelden, i fantastisk stand og one of a kind. I slike tilfeller MÅ man nesten bare finne en løsning, men siden du har testet mange og er like fornøyd med alle sammen er det vel bare snakk om tålmodighet. :)

Du skal også få litt sympati for studentøkonomien. Lite morro det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du helt har skjønt problemstillingen her. Jeg har testet en haug med gitarer, som alle har vært veldig gode. De 5 Tylergitarene jeg har testet, har vært på nivået over det igjen.

Til de som prater om affeksjonsverdi: Den første el-gitaren min selger jeg aldri!

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.