Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TV- Musikk


Per

Anbefalte innlegg

De som har Telenor Avdi cabel ab. har sikkert merket at det er kommet en ny ekkel dansk musikk kanal på tven... Men jeg bare lurer på om det finnes noen bra musikkkanaler? MTV har jo en del kule programmer(som ikke har noe med musikk å gjøre da).

VH1 f.eks noen som har den? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTV kanke kalles musikk-kanal lenger. Det sendes bare programmer som Jackass, Viva La Bam og Pimp My Ride. De er jo selvfølgelig underholdende, men de lever ikke opp til navnet sitt.

Den lille musikken som er der suger!

Kan hende det kommer noen feite sanger en gang i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z-tv sitt "Metal" er ikke helt det store heller... leeenge siden jeg har sett det, men da spilte de bare finsk powersynthmetal samt manowar. Noe bedre enn mølet de sender resten av dagen, det må medgis. Synes "alternativt" grenser skremmende mye til "rein pop", men det er jo meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VH1 kan ikke være verre enn MTV.

Men en gang så zappet jeg forbi MTV også var det Black Sabbath - Paranoid!!!!!!!! :lol:

Men bare en gang da! En gang i blant så kommer det sikkert en bra sang! Men jeg greier ikke å følge med. Kjipt å måtte holde ut Hip Hopen hver dag! Og Popen... På en måte føler jeg det er meeeer Hip Hop :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.