Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Gibson J185


Pledrik

Anbefalte innlegg

Wow. De akkustiske jumboene til Gibson er noe av det flotteste som finnes av kassegitarer! Gratulerer!

Sikler på en svær Gibsonkasse selv, men jeg kommer nok til å fleske til med en Super Jumbo (J-200) om jeg først legger slike summer i kassegitar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig feedback. Er veldig fornøyd! Kan anbefale selgeren www.glennsguitars.com - han hadde 46 (!) gitarer, med hovedfokus på Gibson akustiske. Noe for en hver smak:). Endte opp mellom denne og en helt nydelig j150, men denne passetmeg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow..hvor mye betalte du?? sikler på en gibson selv en L00 BluesKing.... super GAS!!

Spørs om ikke jeg må få kjøpt meg en gitar derifra jeg også..tok det lang tid med levering og sånn??

Endret av gage1103
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 1.200 pund. Se på denne http://glennsguitars.com/guitars/gibson/page205/page205.html

Har vel aldri gas'et helt på disse, men denne var helt vill. Han her kan sine gitarer, gitt. Forøvrig så har han to-tre kunder i uken, og setter av hele dagen til deg når du kommer. Jeg spilte vel på ca 20 gitarer, og lærte masse. Nesten verdt det i seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.