Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Cabel mellom pedaler


Per

Anbefalte innlegg

Ja nå har det seg slik at jeg satt å tenkte på å kjøpe en pedal eller to snart. Men hvis man har, skal vi si, 4-5 pedaler eller mer må det jo være ekstremt mange ekstrakostander å kjøpe en cabel for 50 kr eller noe mellom hver. I noen butikker finner jeg bare 1,5 meter og 3 meters ledninger (jeg har jo ikke letet så mye heller da) men finnes det noen 50 cm cabeler(jack altså) eller noe rundt der for en liten pris? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å starte en innleggskrig: Du kommer ALDRI til å høre forskjell på en 20 cms kabel til 25 kroner og en til 400 mellom to effektbokser. Du får kjøpt pakker med 6 "patchkabler", enten med rett eller vinklet plugg på alle musikkforretninger. Disse kablene kommer ikke til å følge deg livet ut med mindre de står i et rack e.l, men siden de er billige er det lett å bytte ut en defekt en med en ny. Fine farger har de også! De koster mellom 100 og 150 (6 kabler).

Hvis du fester effektboksene dine på et brett eller en koffert e.l. slik at ledningene ikke røres på hele tiden, vil de vare lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel mindre å si med kortere kabler, men at du ikke vil høre forskjell veit jeg ikke..? Har ikke a-b testa noe selv, men hører klar forskjell mellom vanlige no-name kabler og astel excalibur-kablene som ikke engang er top notch, til tross for at flere påstår det ikke er noen forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.