Gå til innhold
Hagebakken

hagebakken [02.02.05]

Anbefalte innlegg

Hei, legger ut noen få bilder av gitarene, forsterkern og pedalene. :) Sorry for dårlig kvalitet, men jeg glemte å skru av macro funksjonene, så de ble litt uskarpe... :P

S3010237.JPG

Her har vi en hvit squier strat mex. Custom (hjemmelaget) stratocaster den heter da Ezy Rider. Epiphone 56 goldtop den heter Goldie Vaughan. Ellers en liten nylonstrenger, min første gitar, 5 år gammel nå. Cort Earth 75 kassegitar, den kaller jeg bare for Benedicte, av kjærlige grunner.... :)

S3010246.JPG

Her er effektene Marshall channel switch, var med ampen. Bytte mellom overdrive og clean også effekt. Cry Baby wah wah, Boss Tuner, Boss Tremolo, Boss, Ibanez Fuzz FZ-7 og Boss Overdrive (booster)

S3010251.JPG

ellers er det ampen her, marshall MG50DFX låter greit. Har du VOX AC30 eller fender reverb 65, så kan vi bytte... klem :)

Dette er da mitt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine gitarer! En solid rekke med gitarer ja! :D

Hvor lenge har du spilt gitar da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 år vel. Spilt mye. Syntes ikke man skal se ferdigheter etter antall år man har spilt, men hva man faktisk kan hvis det var det du tenkte på. :) Nei, jeg er ikke poser. (Wannabe) :P Så lenge jeg har så mange...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei.. Det synes jeg ikke man skal! Hvis noen som har spilt i 5 år og noen som har spilt i 2 år er like gode så gjør ikke det noe synes jeg.

Det er aldri for sent eller for tidlig å bli god.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, akkurat. Ikke at det skal bli hva denne tråden skal handle om, den svarte straten er så kul sier jeg bare, hjemmelaget, eller satt sammen av diverse handlede deler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes umiddelibart at den så feit ut.... bare en liten detalj som stemmeskruene mot den lyse lønnehalsen gjorde at jeg fikk lyst på fender. (I ett fragment av et sekund vel å merke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et tips: ta av eller legg reimene bak gitarene neste gang du skal ta bilder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.