Web Analytics
Jump to content

Modern Sight

ErlendB
 Share

Recommended Posts

Rytmegitaren er litt lav og ganske muddy. Mer mids, litt mindre bass og vreng og litt opp i volum så tror jeg det tror jeg blir bra. Kule synth-greier, fin bruk av effekter. Solo-lyden er konge, og soloene er helt rå som vanlig.

Rytmegitaren er litt lav og ganske muddy. Mer mids, litt mindre bass og vreng og litt opp i volum så tror jeg det tror jeg blir bra. Kule synth-greier, fin bruk av effekter. Solo-lyden er konge, og soloene er helt rå som vanlig.

Takker! Angående gitarlyden så er jeg enig, men ville helst slippe å være for moderne. Siktet heller etter en Petrucci-type sound, og det er jo ganske muddy (ref. Glass Prison). Ellers takk for herlig kommentar!

Jeg likte rytmelyden, men alt for lav, og dog litt mye vreng, fikk en liten etterlyd av "veps" på den føte jeg. Musikken var herlig, men vel mye prog for min smak. Som sagt er soloene alltid fine, men det er ikke mitt felt heller. Hovedriffet var jo egentlig ganske kjedelig, men med det lille lyse du la over så ble det straks interessant. Kudos for å klare å få et så "basic" riff til å låte interessant ved å legge et par toner over det.