Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Fender CS Esquire.


Hylo

Anbefalte innlegg

Hei og hå.

Ny gitar. Fender CS Esquire. Telebration-modell. 2-pickup modell.

Gitaren er lett som ei fjær (under 3 kg). Det har nok noe med at Esquire er en halv tomme tynnere enn vanlige Telecastere.

Halsen er på mange måter like tynn som Nocaster-halsen, men med en V-profil, ikke en U-profil. Den låter forøvrig HELT perverst.

Veldig lettspilt og låter perverst. Kan egentlig ikke forvente noe annet. Finfin gitar. Er rimelig glad for at jeg fikk tak i denne her!

Legger ved et familiebilde, med en Fender CS Nocaster og Esquire'en. :)

post-960-0-39952400-1330535029_thumb.jpg

post-960-0-66876800-1330535046_thumb.jpg

post-960-0-82311500-1330535060_thumb.jpg

post-960-0-73578800-1330535070_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar og gratulasjoner!

Har sittet hele kvelden å tafset/spilt/skiftet strenger og gitaren er veldig resonant og synger høyt når den spiller akustisk. Den har en veldig 'balls to the wall'-rockelyd om man kranker ampen litt og den twanger som om det skulle vært i Nashville på en brun bule.

Ser jeg skrev av halsen er tynn som en Nocaster-hals. Det er jo feil med fet skrift. Den er langt ifra tynn, men tvert imot skikkelig god og feit. Ohyes.

Nesten så jeg tror Nocasteren, som var min tidligere nr. 1, vil kun bli hengende på veggen nå og det sier jo egentlig sitt. Det er jo en sabla god gitar det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.