Gå til innhold
Tordenskrald

Fikk tilbake en rå leveled og setup av Østgård Gitarmakeri Akershus/Frogner

Anbefalte innlegg

Har vært der flere ganger og kommer igjen så snart det er ting jeg ikke kan fikse sjæl :) Espen er flink, og driver en proff bedrift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og han tar seg tid til å forklare hva proffe gjør med gitarene sine og om det er det jeg er ute etter. Lærte mye nytt. Folk kommer med helt nye gitaren rett fra butikk og skal ha nye frets done. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Kramer
      Likte denne halsbrudd reperasjonen her, utrolig fint sluttresultat

• Av Manus
      Jeg er på ingen måte en god gitarist, men har spilt litt av og på i 10 år. Mest de siste årene.
      Jeg er 25 år og bor ikke så langt unna Lillestrøm.
      Ser fortrinnsvis etter andre i dette området.
      Liker de fleste sjangrer, men lener meg mest mot rock og hardrock.

• Av Hagbart
      Hei!
      Mitt navn er Håkon og jeg letter etter folk til å starte et metal band med, jeg sjøl spiller gitar og kan growle littegrann, men trenger folk til å bli med på detta da. Band som jeg finner interresante er Insomnium, Gojira, amon amarth men jeg liker all metal fra det heavy'ste til det litt mer rolige.
      jeg er 23 år og ser etter noen rundt den alderen også og bor rett utafor oslo området, kontakt meg på: hagbart45@gmail.com, hvis du vil så kan vi møtes i byen ta en øl og snakke om det,

• Av Dondjan
      Hei , jeg er en 19 år gammel gutt fra Akershus. søker etter folk i Oslo/Akershus til å spille i band. vil helst spille så mye som mulig(mye fritid), men det for en se på. jeg har spilt gitar i et år mer eller mindre. hører mest på psykedelisk-rock , men liker mye forskjellig(favorittband:brian jonestown massacre).
      har ikke lyst til å spille bare en stil , heller spille hva enn man vil(vil lage psykedelisk musikk for det meste, men det er jo veldig mye forskjellig  og ikke bare en type lyd)  . jeg spiller på kassegitar om dagen, men har en elgitar liggende og sparer penger til ny forsterker. 
      jeg har prøvd å spille inn litt, men venter til jeg kan få lagd sanger med andre . jeg har også startet å prøve meg på litt elektronisk musikk, og legger ut demoer på soundcloud. 
      hvis dette hørtes interessant ut eller har noen spørsmål , send en melding eller ring meg.  
      tlf :46481477  
      legger med denne, håper å høre fra noen av dere
      https://soundcloud.com/daniel-bergskaug-olsson
    • Av ariaboss
      Vet ikke om det allerede finnes en egen tråd for det, men hadde det vært en idè å hatt en egen tråd hvor folk kunne skrive "anmeldelser" av reperatører/gitarmakere.
      Man kan for eksempel beskrive jobben, hvor bra den ble utført, evt ventetid, pris og kundeservice.
      Kan også legge til positive/negative bemerkninger som f. eks. "Ble tilbudt kaffe mens jeg ventet" eller "Var litt vanskelig å kommunisere med".
      Man beskriver såklart hvor i landet en befinner seg.
      Jeg tenkte at på denne måten er det lette å finne fram erfaringer om reparatører, jobber etc.

God idè?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.