Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HJELP - trenger rosa RG550 20th-plekter


IbanezFanatic777

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Evt vet jeg at Norsk Musikk Distribusjon (www.norskmusikk.com) har agenturet på Ibanez i Norge, så om det går an å få tak i nye plektre så kan de antakeligvis hjelpe deg. En mail skader jo uansett ikke siden du er såpass interessert i å få tak i det plektret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo flott.. xD

Skal forresten ha JEM om ikke lenge, da.. Et års tid, så har jeg nok iallfall en 777DY :P

Men.. Er det mulig at du kanskje har et RG20th-plekter, Tordenskrald? Eller en forseglet pose med alle 5? Eller misforstod du hva jeg etterlyste? :unsure:

Uansett, dette plekteret/ posen med plektre MÅ DA EN ELLER ANNEN HA TIL OVERS?

Det store flertall sier disse plektrene ikke er så nøye, så jeg mener at om de fleste mener det, bør da en eller annen kunne avse et til meg?

Edit: Du har JEM90th HAM (Hoshino Anniversary Model)? Dæææææsken :wub:

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flott du har Vai og Satch-plektre, men det hjelper ikke meg :P

JEM10th, ja.. OMFG.. Tøft :)

Men hadde vært skikkelig takknemlig om du hadde funnet et rosa RG20th-plekter :D

Skjønner ikke hvorfor forrige eier eller eieren før forrige eier åpnet den forseglede posen og tok ut det rosa :ninja:

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Long story short: Ser ikke poenget i å skulle lete etter ett plekter som ikke skiller seg ut på noen som helst måte annet enn at det er et spesielt trykk på det. Kvaliteten er sannsynligvis den samme som en trillion andre plektere, i tillegg til at de eneste som sannsynligvis fortsatt har disse plekterene er samlere, som nok ikke er så fryktelig lystne på å skille ett plekter fra en samling på fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.