Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HJELP - trenger rosa RG550 20th-plekter


IbanezFanatic777

Anbefalte innlegg

Jeg har en RG550 20th anniversary, men.. Det rosa plekteret mangler :ninja:

Lurte på om noen her kunne gitt meg litt hint og hjelp til hvor få tak i dette, eller evt en forseglet pose med alle 5 plektrene.. Men mangler jo bare det rosa..

Uansett, om noen vet om et rosa, original slikt, ta kontakt, ettersom jeg trenger det for at gitaren skal være helt komplett, når alt er MINT og slikt :D

På forhånd takk, folkz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, jeg snakker om plekteret.. Er 5stk med originalt i en forseglet pose;

Hvit, sort, gul, rød og rosa.. Mitt rosa mangler, så jeg trenger dette..

Gitaren skal være case queen, selvom den mangler plasten på plekterbrettet og har et bittelite hakk på venstre side av halsen på plekterbrettet..

Men nei, ikke plekter-brett, men plekter.. Det rosa som fulgte med når den var ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråd? Skjønner ikke hva du mener :ninja:

Mangler det rosa plekteret og trenger hjelp til å finne et, trenger ikke hjelp personlig.. :blink:

Men ja.. Om dere tar det som en tulletråd, så er det vel det dette er.. Eller noe, ettersom flertallet bestemmer, right? :)

Jeg prøver et annet sted, kanskje noen i USA har et rosa plekter til overs :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt verre ettersom jeg ikke har det selv, men skal se om jeg finner et bilde.. Det er en rosa versjon av de andre RG20th-plektrene om det sier deg noe :ninja:

På dette bildet kan det sees i midten nede til høyre

img_04.jpg

Må da være noen andre her som har en RG550M XX RF/ DY/ BK som kan avse et rosa RG20th-plekter?

--

For dem som vil se gitaren min:

Kassa:

RG550MXXRF001.jpg

Gitaren i kassa:

RG550MXXRF002.jpg

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er slik, at "spesielt interesserte" anser at de originale plekterne må være tilstede for at gitaren skal ansees som komplett, så er det vel lite sannsynlig at noen vil selge deg et slikt, siden de i så fall gjør sin egen inkomplett... :blink:

Hva med å kontakte en Ibanez forhandler og bestille ei ny pakke med plektere ?

Endret av Tommern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er sant det, men tenkte kanskje jeg kunne være heldig og at noen tilfeldigvis kunne tenkt seg å selge plekteret/ posen med plektre..

Jeg sendte en mail til Evenstad musikk, som er Ibanez-forhandler.. Håper de kan hjelpe ^^

Men jeg er redd de plekter-pakkene i likhet med RG20th-gitaren var/ er limited til 1987stk (5x 1987 plektre, siden det er 5 farger på plektrene som jeg har prøvd å påpeke)

*Spesielt interesserte*, kan du definere det?

Jeg tenker slik at de 5 plektrene var med gitaren når den var ny. Nå mangler et. Dette vil jeg gjerne ha tak i, selvom det virker umulig <_<

Om man samler på spill og vil ha alt komplett, vil man ha boks, manual, selve spillet, evt spill-tray og alt av precautions-saker, reklame etc. Ja, jeg samler på spill..

Poenget mitt er at med spill vil man ha med reklamer som var med spill når de var nye. Dette er noe av det samme som at jeg gjerne vil ha tak i dette plekteret..

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett; *spesielt interesserte*, kan du definere det?

Jeg tenker slik at de 5 plektrene var med gitaren når den var ny. Nå mangler et. Dette vil jeg gjerne ha tak i, selvom det virker umulig <_<

Om man samler på spill og vil ha alt komplett, vil man ha boks, manual, selve spillet, evt spill-tray og alt av precautions-saker, reklame etc. Ja, jeg samler på spill..

Poenget mitt er at med spill vil man ha med reklamer som var med spill når de var nye. Dette er noe av det samme som at jeg gjerne vil ha tak i dette plekteret..

Ja nettopp, det er det du beskriver her jeg mener med spesielt interesserte. Vi andre, som ikke er spesielt interesserte, bare vanlig gitar-interesserte, bryr oss ikke om plektere, eller om den har originale strenger. Tror de fleste anser at det er kult med original hardcase, og at gitaren er original, kanskje også at original reim følger med når reima er så spesiell som til denne gitaren. Men originale plektere hadde jeg ikke skjenket en tanke. Det er i min verden forbruksmateriell, på samme måte som strenger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.