Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HJELP - trenger rosa RG550 20th-plekter


IbanezFanatic777

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner dette, men jeg er i ferd med å bli en seriøs samler, og vil gjerne ha dette komplett..

Jeg kan gjerne kjøpe en forseglet pose med alle fem, om det er det som er problemet til diverse samlere i vår vidstrakte verden..

Plektrene fulgte med gitaren som ny, så for meg er det must-haves, men each to his own

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du finner noe slikt i USA og de ikke vil sende det til norge, kan jeg gjerne være mellomleddet for deg.

Bor i Boston og du kan gjerne sende det til meg, så sender jeg det til deg i norge. Sendte et brev her om dagen, og betalte rundt 2 dollar for å sende det til norge. Et plekter er vel også ikke verdt noe særlig, så kan ikke se for meg at det blir noe problem å skrive "gift" på pakka og en verdi til en 2-3 dollar.

Bare si i fra så er jeg behjelpelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt a sette ut en wtb annonse her tro...?

http://www.jemsite.c...orums/index.php

Trådstarter har annonse på Jemsite, og har hatt det i en liten stund nå, uten noe særlig napp....

Jeg tror dette er litt 'lost cause' spør du meg. Skjønner at det er stas å få tak i alt som hører med en slik jubileumsgitar, men tror nok ikke så altfor mange deler denne smått, men ganske morsomme fanatiske holdningen angående en pose med plektre. :)

Jeg håper du får tak i dette rosa plekteret. Det burde strengt tatt ikke være så veldig vanskelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sendt mail til de som hadde RG20th for salg på.. rg20th.com, men de var solgt for lenge siden :angry:

Ja, så at han har 2stk, men.. Ja, kan jo sende ei massage til ham, og håpe han kan avse et/ 5stk..

Update: Melding sendt til Øyvind. Nå er det å på nytt vente i spenning..

-

Yes, men da er det der neste mail går, Duckling :D

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.