Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt navn er


abering

Anbefalte innlegg

Abel! Ganske spesielt, ikke sant? Har forresten en veldig spesiell dialekt også, men får jo ikke dere hørt. Så det var jo synd.

Men. Jeg har spilt gitar siden 7. klasse, og nå går jeg på årstudie i musikk på Ansgar Teologisk Høgskole i Kristiansand. Dere som er kjappe i hoderegning fant ut at det er ca. 6-7 år. Året etter jeg begynte med gitar, begynte jeg i et såkalt lovsangs-band i menigheten min hjemme, sånn religiøse greier. Det betyr at det meste av min erfaring kommer fra samspill, men etterhvert så jeg også verdien i individuell øving. Metronom <3.

Etterpå jeg joina det første bandet har jeg spilt i et band hvor jeg også sang og skrev sangene, men dette ble etterhvert avsluttet ettersom vi ble med i et annet band som heter Easy Living: www.myspace.com/easylivingband

Min musikksmak spenner ifra Underoath og The Devil Wears Prada til John Mayer og Justin Bieber. Mer info sjekk ut: www.last.fm/abelringvold

Utstyrslisten ser slik ut

Gitarer:

Squier Stratocaster, by Fender

Ibanez SZR-520

Fender CD 110 CE, akkustisk

Har også effektbrettet Boss GT-8

Ingen forsterker for øyeblikket

Gleder meg til å få svar på mine spørsmål, lære nye ting og "treffe" nye folk på dette forumet.

Hei og ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.