Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Drømmegitar


GoNhEr

Anbefalte innlegg

  • Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvit Gibson Les Paul Custom.. Kanskje tre pickuper. Eller muligens en Hvis Les Paul Supreme? Standar i røc er også grisekul!.. Hmm.. Gammalhvit SG Custom med tre pickuper også!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært digg med en Suhr 24-fret Standard (når de kommer i "butikkene") ;)

Ellers kunne jeg tenkt meg en Sugi SH486, en Vigier Excalibur Surfreter Special, en Nik Huber Orca Custom, en McNaught, en Driskill Diablo, en Conklin 8-strenger... osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde vært digg med en Suhr 24-fret Standard (når de kommer i "butikkene") ;)

Second that.

Jeg var såå langt fra å bestille meg en Suhr Std.22 for en ukes tid siden, men heldigvis(?) fikk jeg med meg at en std. 24 var under konstruksjon/testing. Jeg mistenker at den kommer til å ha et sterkt potensiale som min nye hovedøks, og forhåpentligvis har jeg spenn til å bestille en når den blir tilgjengelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ve6anni.JPG

P.I.M.P!

såååå utroooooolig PIMP og..hehe, men...jeg skulle gjerne sett dender stå i et glassmonter på rommet mitt :)

Min drømmegitar er uten tvil Dimebag sin trofaste Dean (lightning gitaren som han har på CFH: coveret...den med Kiss klistermerket nede ved stolen..) m'mmm...priceless! Et stykke fin metal-historie den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.