Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til Boss Blues Driver


aurorablind

Anbefalte innlegg

Min gode gamle BD-2 har begynt å fuske litt, og i steden for å dra frem loddebolten har jeg vurdert å bytte den ut i noe litt mer fancy.

Det har krøpet inn en og annen boutique-pedal på brettet mitt i det siste, men Blues Drivern har liksom hatt sin trofaste plass frem til nå.

Det jeg liker med BD er at den er veldig allsidig til å være en billig overdrivepedal. Den kan vrenge ganske mye, men samtidig gi meg svulstig bluesvreng. I tillegg brukte jeg den som boost til forsterkervrengen før jeg kjøpte meg en skikkelig boostpedal.

Jeg vil ha en pedal som kan gjøre alt dette og som låter minst like bra, men som har "det lille ekstra".

Jeg har tenkt litt på Voodoo Labs Sparkle Drive. Er dette et godt alternativ? Alle forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en OD3 som jeg syns leverte ganske bra, men den hadde for mye vreng og litt stiv i prisen. Kanskje du burde tatt frem loddebolten? :P Hva er feil med den?

Har du vudert en TS ala Maxon OD9 eller noe sånt? Har bare en hjemmebygget TS9, og den er veldig allsidig til det meste.. Mangler bare litt fylde imo, men det har jeg hørt at Maxon og andre pedaler som bygger på TSen har.

TIl prisen er det jo lite som slår OD1 og BS-2 da.. er du noe stødig med bolten, så kan du jo installere en MOD eller to.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har begynt å fuske som mange andre bosspedaler (sliter med å slå seg av), pluss at den av og til bare detter ut. Er nok et koblingskødd, men har litt lyst til å prøve noe nytt også :)

Takk for svar så langt! Har liksom lyst til å prøve noe "litt utenom det vanlige". En Keeley modda TS eller BD2 er liksom litt "kjedelig" :P Har såvidt sjekka ut Xotic-serien. Mye kult der! Må studeres nærmere.

BB+ plus, er det et alternativ? Synes å huske jeg har vært borti den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.