Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Studio/kontorpult/bord?


Dead Theory

Anbefalte innlegg

Som topic sier er jeg ute etter en skrivepult/bord jeg kan bruke til hjemmestudio, det må være litt størrelse på det i å med at jeg har 2 skjermer, må gjerne få plass til monitorene også ;)

Kan noen hjelpe meg? Har lett litt på ikea sine sider osv, men fant ikke noe som passet.

Trenger ikke være så jæææævla dyrt heller ;)

Post link!

På forhånd takk :)

DT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30712045

Kanskje litt vanskelig å få sendt?? Ikke meg som selger altså.....

Lurte litt på det selv, men tror ikke jeg har plass..

Så ikke verst ut det der, det Blir nok vanskelig å få sendt ja, å en tur til kristiansand er uaktuelt;) kan godt linke til butikker osv som har noe lignende. Har mulighet til å komme meg til bergen for å hente kanskje, hvis det finnes noe i byn der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med på Finn. Firmaer gir ofte bort kontorarbeidsplasser som er så gode som nye. Jeg har akkurat kvittet oss med en diger resepsjonsdisk, nypris 40k, fire år gammel og som ny, solgte den for 4k..

Fullt møteromsmøblement med stort bord med sånn multimediadock i midten, 6 fine skinnstoler, gitt bort mot avhenting.

Slike tilbud er lette å finne. Poenget er at du må kunne hente, og gjøre det kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.