Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jomfruinnspilling


Capo

Anbefalte innlegg

1. Lag deg en profil på f.eks SoundCloud så folk kan høre musikken uten å trenge å laste den ned først. Da er det fort mange fler som gidder å høre.

2. Jeg synes det låt helt greit. Vokalen hørtes noe anstrengt ut på refrenget. Vurdert å prøve å legge den ned et par halvtoner? Selvsagt litt smak og behag, men jeg synes en mindre anstrengt vokal kunne funket bedre når det bare er kassegitarkomp.

3. Jeg ville også kanskje prøvd å ikke dempe strengene så mye på refrenget. Det er jo ikke direkte demping, men prøve å få dem til å klinge litt mer, for å skape litt mer dynamikk i sangen.

Men som sagt, det låt ikke dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det var bra, men heller litt andre veien enn Duckling. Syntes det var kult at det var litt trøkk i vokalen på refrenget. Du sang jo ikke surt eller sprakk i stemmen selv om du var nær bristepunktet. Syntes også at kontrasten mellom vokalen og den relativt rolige kompinga var tøff, stilmessig sett. Men dette er jo smak og behag. Rett frem vokal og gjennomgående kraftig gitarspill blir litt nachspiel for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.