Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pink Floyd - Time (Cover)


Gjest Vegar Jørgenstuen

Anbefalte innlegg

Gjest Vegar Jørgenstuen

Det tok sin tid å både lære sangen og å ta den opp, men jeg fikk det til mener jeg. Jeg er gangske fornøyd med det meste. Det er utrolig frustrerende å synge refrenget ettersom D er en ganske vanskelig note for meg å treffe. Jeg var ikke langt unna fra å besvime av oksygenmangel etter å ha brukt så mye pust på den nota :)

Her ern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry ass, men dette ville jeg jobbet mer med før jeg la det ut.

Det er kjempe utight. Noen av akkordene er også helt feil, du hører det spesielt godt når du spiller solo, som forøvrig var det eneste ikke dårlige.

Jeg ville funnet de rette akkordene, funnet en kompis som kan synge, jobbet MYE med kompet også prøvd igjen ;) .

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Jørgenstuen

Sorry ass, men dette ville jeg jobbet mer med før jeg la det ut.

Det er kjempe utight. Noen av akkordene er også helt feil, du hører det spesielt godt når du spiller solo, som forøvrig var det eneste ikke dårlige.

Jeg ville funnet de rette akkordene, funnet en kompis som kan synge, jobbet MYE med kompet også prøvd igjen ;) .

Er akkordene feil? Trodde virkelig dem var riktige jeg.

Ser på noe tabs at det skulle ha vært |1-------- istedenfor |0---

|2-------- |2---

|2-------- |2---

|0------- |0---

Jeg syns ikke det er kjempe utight. Jeg prøve bare å få en litt sånn Jammefeel hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men her var det høy Mambo kurt / william hung faktor...

Du er jo inne på noe... det er du, men synes det blei litt rotete når alle instrumentene kicket inn og utover. den synthen på høyre øret gir hele coveren en veldig rar og billig sound. Solo greiene var egentlig helt greie. Du virker ikke helt stødig på vokalen for å si det sånn. Kanskje prøve noen kurs eller lignende?

Edit: Litt vanskelig å gi tilbakemeldinger når videoen plutselig ikke er der lenger :blush:

Endret av Carlsenth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Jørgenstuen

Beklager, men her var det høy Mambo kurt / william hung faktor...

Du er jo inne på noe... det er du, men synes det blei litt rotete når alle instrumentene kicket inn og utover. den synthen på høyre øret gir hele coveren en veldig rar og billig sound. Solo greiene var egentlig helt greie. Du virker ikke helt stødig på vokalen for å si det sånn. Kanskje prøve noen kurs eller lignende?

Edit: Litt vanskelig å gi tilbakemeldinger når videoen plutselig ikke er der lenger :blush:

Næh jeg så på noen tabs at det var for mye feil. Så jeg tok den vekk. Og den synthen på høyre øre er sånn billig liten drit av et keyboard som jeg nå har gitt til søstra mi på 6 år. Har kjøpt et større og bedre et nå. Den andre er en plastleke i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.