Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mayones Tråd:-)


Tordenskrald

Anbefalte innlegg

Bestilte gjennom Rocktrond, ventetiden husker jeg ikke, men det var ikke veldig lenge.

Setius GTM 7

Mahogany body / Flamed Maple Top

24 stainless steel medium jumbo frets

Sperzel locking tuners

EMG 707’s + Piezo

Magnetic Pickups: 1x Volume (push-pull for coil splitting), 1x Tone, 3-way switch

Piezo: 1x Volume

Trans Dirty Green Burst Gloss

Dual mono switchcraft jacks. One for magnetic pickups, one for piezo

Black hardware

Dirty Transparent Green Burst

Beklager til alle dere som har lav skjermoppløsning =/

ms%20(7).jpg

ms%20(9).jpg

Det som virkelig er synd er at jeg spiller mer på gitaren min med fanned frets enn på denne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finner du vel den info`n du trenger om Mayones om du søker litt her inne. Men som Mayo eier så har jeg også tenkt tanken på at det hadde vært kult med en egen Mayo tråd, men pluttselig så skal vel alle ha en tråd for "sitt" gitarmerke. Men hadde jeg vært Trond, ville jeg kansje ha samlet alle linkene til NGD ang Mayones i en egen tråd under forhandler-fanen. Men det er meg :)

Jeg har altså en Mayones Regius MIN NGD som er gjort noen små endringer på: Matt hals og bakside av kropp, flyttet på pot så det passer meg, satt i en batteriboks, Scallopert 18-24 bånd, SD SH2 + TB4 PU.

Pris nevnes ikke her da kjerringa lurker rundt her noen ganger :), leveringstid ca 3mnd, kjøpt via Powerguitar/Trond (som er dønn seriøs og veldig ryddig)

Har hatt endel skeptikere i heimen som aldri har hørt om Mayones før, og de har samtlig blitt forelsket i spillbarheten til gitaren og formen. Regius har en litt kjedelig front, men baksiden er helt hinsides deilig. Er som å smeike en veldreid kvinne, det GJØR noe med deg :lol: Veldig fyldig akustisk trykk i den er det også.. Jeg venter inn en Setius rett rundt hjørnet, og det skal bli artig å sammenligne disse to..

Dyre gitarer, men for meg, vel verdt hver krone... Grunnen til valget falt på Mayones er litt tilfeldig, men jeg kikket meg lenge om etter en gitar som ikke hadde en eller annen detalj som irriteret meg. Og det fant jeg ikke blandt standard produserte gitarer, det var alltid et eller annet som "skurret". Jeg kikket litt på forskjellige custom byggere, og etter mye positivt snakk om Mayones samt at det var en Norsk forhandler var valget enkelt..

Jeg har ikke angret et sekund, og smiler stadig fra øre-til-øre når jeg åpner kofferten og plukker opp gitaren..

post-4617-0-78513800-1314273353_thumb.jp

post-4617-0-74313800-1314273358_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dead Theory

Tror ikke Forumet tåler mer Mayones skryt enn hva tilfellet har vært siste uka, så du får vente noen dager til ;-) Må jo gi skeptikerene en mulighet til å samle krefter....

Haha ;) får vel det! Men jeg gleder meg ihvertfall til å se den :) er det gjort noen customvalg på den?:)

Får vi specs?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Specs tåler kanskje Forumet ;-)

Setius grunnmodell, rødtonet flammetopp med sort burst, ibenholdt gripbrett, ingen inlays, binding langs hals og rundt hodet, Eng 81/85 samt piezo bru..

Ser og låter aldeles nyde..... Obs, nå er ute å kjøre igjen..

Vent på NGD i løpet av uka ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Specs tåler kanskje Forumet ;-)

Setius grunnmodell, rødtonet flammetopp med sort burst, ibenholdt gripbrett, ingen inlays, binding langs hals og rundt hodet, Eng 81/85 samt piezo bru..

Ser og låter aldeles nyde..... Obs, nå er ute å kjøre igjen..

Vent på NGD i løpet av uka ;-)

Det var farlig likt det jeg tenkte meg ;) bare at jeg vurderer BareKnuckle Aftermath pickups:) nå er jo dette her Mayones tråden da Neros, så disse kranglefantene har vel ikke så mye de kan si her vel?;) (hinthint).

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.