Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Erkny

Anbefalte innlegg

Var på Tre45 i dag (og i går for den saks skyld) og prøvde forskjellige gitarer jeg har GASet på i det siste, og vinneren ble en Gibson Les Paul 60`s tribute goldtop! Bilder får heller over helga når jeg kommer meg hjem. Lettspilt, fin hals, fyldig lyd - love at first feel. Etter en runde i prøverommet med en Mesa stack var avgjørelsen tatt. Min første Gibson, og det føles godt å eie en LP igjen etter at jeg solgte Ibanez LPen min for noen år siden. Gledens dag :)

post-9004-0-39189000-1313250173_thumb.jp

post-9004-0-40034300-1313250149_thumb.jp

post-9004-0-31055000-1313250203_thumb.jp

post-9004-0-30126100-1313250225_thumb.jp

Edit: Lagt til bilder fra telefon.

Endret av Erkny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibson - Goldtop - P90 .... da har du alt du trenger !

Ja, skulle mene det. Var i grunnen en gitar med humbuckere jeg skulle ha i utgangspunktet, men sånn kan det gå... :D

Ser ikke helt bort fra at det blir en Bigsby vibrato på den etterhvert også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny gitar!

I en annen tråd som omhandlet Les Paul her, var det spørsmål om hvordan man kan se om kroppen består av flere deler. Bildet ditt av "enden" av kroppen der reimfestet er, viser tydelig "stavene". Det som vises her er tre biter såvidt jeg kan se. Har sannsynligvis ingenting å si, men det er interessant likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.