Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp som har stått i 5 år


Arachno

Anbefalte innlegg

Heisan, folkens. Jeg har fått tilbud om å kjøpe et par sluttrinn. En Marshall 9100 og en Mesa 50/50. Marshallen er visstnok ca 10 år gammel, men skal ikke ha vært i bruk på minst 5 år. Den har stått i et studio, og har vært brukt som keyboard-amp (!) De originale rørene sitter i fortsatt. Når det gjelder Mesa'en, så er den ca. 20 år gammel, men ikke vært i bruk på 3 år. selgeren sier at det ble byttet rør for 4 år siden. Kan noe dette være noe å kjøpe, tro? Det kan vel ikke være bra at det har stått ubrukt SÅ lenge? Det går jo sikkert selvsagt å få de overhalt og såntno', men jeg er ikke ute etter noe restaureringsobjekt. Jeg trenger et sluttrinn som jeg kan bruke med en gang. Prisen på Marshallen er 3600, Mesa'en vil han ha 4000 for. Noen som har noen gode råd her?

Endret av Arachno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke vært så bekymret for at de har stått en 5 års periode, og om Marshallen har stått i studio så er det liten sjans for at den har vært kjørt hardt. Litt rens av pot og ut og inn med rørene et par ganger, så er du klar for action.. :) 9100 passer vel som hånd i hanske sammen med pre-ampen din.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.