Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kaizers!


Troll

Anbefalte innlegg

Flere somskals e Kaizers i nærmeste fremtid?

Madammen min er blodfan, sett de 5-6 ganger osv og siden jeg også hører en smule på de, så hu har kjøpt billetter til oss begge i August, gleder meg!

Men hvilke sanger pleier de å spille live?

Det er forresten i Grieghallen, 20 august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dem i Göteborg i mars, og skal se dem på Slottsfjell nå i juli. Norges klart beste liveband! I Gbg spilte de en del fra Vol.1, en del fra Ompa og litt annet. Nå i sommer så håper jeg på smakebiter fra Vol.2, og ellers at Vol1 og Ompa fortsatt er de platene som er best representert. Men det spiller egentlig ingen rolle, for det er sykt gøy å se dem uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kaizers på Roskilde på lørdag, og de er absolutt et bra liveband. Tror det var 6. gangen jeg så dem.

Men for å være litt kritisk så synes jeg, med unntak av et par nye låter, at konserten var så si klin lik de to konsertene jeg så sommeren 08.

Så jeg har fått mine dose Kaizers for denne gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kaizers på Roskilde på lørdag, og de er absolutt et bra liveband. Tror det var 6. gangen jeg så dem.

Men for å være litt kritisk så synes jeg, med unntak av et par nye låter, at konserten var så si klin lik de to konsertene jeg så sommeren 08.

Så jeg har fått mine dose Kaizers for denne gang. :)

Helt enig.

Dessuten har de tapt seg så til de grader. Ikke på fremfrelse og innlevelse i låter, men låtene i seg selv. Tusen dråper regn? HVA FAEN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har forandret seg en del i alle fall. Om de har tapt seg er en smakssak, personlig synes jeg virkelig ikke det. Har ikke fått hørt Tusen dråper regn noe særlig enda, men Vol.1 er en fantastisk plate. Ompa... er også en fantastisk plate, selv om den er ganske annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spilte nå i hvertfall ganske bra på Biri etter min mening. De klarte å lage en god dailog med publikum. Eneste minuset var at vokalmic'en vrengte hver gang vokalisten tok i. Gainen skulle vært satt litt lavere. Veit det er flisespikkere, men syns det ble litt irriterende å høre på i lengden. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har billett til konsert i Borggården her i Trondheim 1. August, pluss torsdagspass til Øyafestivalen når de spiller der!

Har vært på en gratiskonsert ved Trondheim Torg og den i Oslo Spektrum. I Spektrum ble det naturligvis mye fra Violeta, det nye albumet, i tillegg til mange "gamle" hits. Etter hva jeg har sett og hørt spiller de ofte sanger fra Ompa til du dør, Maestro, Evig Pint og nå Violeta Violeta.

Uansett hva de spiller kommer du nok til å få en fantastisk konsertopplevelse, fantastisk "show" og liv de lager! Mitt yndlingsband nr. 1, spesielt live.

Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Helt enig.

Dessuten har de tapt seg så til de grader. Ikke på fremfrelse og innlevelse i låter, men låtene i seg selv. Tusen dråper regn? HVA FAEN.

Synes du virkelig at Tusen Dråper Regn er en dårlig sang? Det er den eneste Kaizers sangen jeg har likt til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vol.1 var det som virkelig fikk meg til å elske Kaizers. Aldri hatt så mye til overs for dem tidligere, men etter Vol.1 har jeg blitt hekta på alt. Tusen Dråper Regn er en fantastisk låt som overgår også det aller meste på Vol.1, så jeg har store forhåpninger til Vol.2!

Gleder meg også stort til de begynner å turnere med Vol.2. Gleder meg generelt til å se dem igjen, men har ikke anledning til å se noen av de resterende konsertene på denne turneen, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet til de begynner på nytt :)

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.