Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Frifond utbetaling


kis32

Anbefalte innlegg

Viste ikke hvilket forum denne skulle puttes i, og syntes ikke den passet som status heller.

Jeg har "fått" 5000 av frifond nå, og lurer på når jeg faktisk får pengene inn på kontoen.

Brevet er mottatt, og jeg har skrevet inn koden. Det eneste steget for dem er å sende over. Så, hvor lang tid tar det?

Har noe jeg gjerne skulle bestilt veldig snart

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du søkte? Jeg søktei februar og har ennå ikke hørt noe. :unsure:

Søkte i desember tror jeg? om ikke januar? Er veldig varriert på når du får svar. De går jo gjennom en og en, og det kommer jo ann på hvor du er i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søkte dere om? Har kikka på endel fond og støtteordninger, og med mindre man er under 26, jobber med barn/ungdom, eller søker om spenn til turne ellr utgivelser som er garantert å komme i handelen så var det ikke så mange alternativer. Det var ingen kategorier som het GAS :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet mitt fikk 6k i fjor, og håper på noen kronasjer i år også. Søkte i februar og venter på svar.

Uansett, du oppgir vel kontonummer til frifond et eller annet sted i prosessen, om det er når du søker eller når du bekrefter, også kommer pengene inn på den kontoen i løpet av en ukes tid tror jeg.

...også veldig glad for at ikke skattepengene mine går med til å tilfredstille andre folks GAS (eller.. jeg vet jo at folk snylter på frifond i stor skala, men dog)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søkte dere om? Har kikka på endel fond og støtteordninger, og med mindre man er under 26, jobber med barn/ungdom, eller søker om spenn til turne ellr utgivelser som er garantert å komme i handelen så var det ikke så mange alternativer. Det var ingen kategorier som het GAS :D

konsert som jeg holdt. Inviterte 7 andre band, hadde vakter, lyd/lys-mann, kameracrew osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her FÅR folk penger av staten for å bruke på musikkutstyr/plate/turne e.l. så klager man over at det tar for lang tid før pengene kommer? Makan! Jeg hørte i mine yngre dager at vi fikk sydd puter under armene våre, men jeg vet nå sannelig ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her FÅR folk penger av staten for å bruke på musikkutstyr/plate/turne e.l. så klager man over at det tar for lang tid før pengene kommer? Makan! Jeg hørte i mine yngre dager at vi fikk sydd puter under armene våre, men jeg vet nå sannelig ikke....

Støtter den, slik støtte kunne vi se laaaangt etter når vi startet å spille <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her FÅR folk penger av staten for å bruke på musikkutstyr/plate/turne e.l. så klager man over at det tar for lang tid før pengene kommer? Makan! Jeg hørte i mine yngre dager at vi fikk sydd puter under armene våre, men jeg vet nå sannelig ikke....

Her det da være tillatt å poste et rungende "+1".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.