Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spillesteder i Stavanger?


Sereth

Anbefalte innlegg

Hoi

Jeg er på utkikk etter noen decent spillesteder i stavanger hvor det er mulig å booke seg inn uten at det blir alt for dyrt(tenker i 5 - 7k klassen for en kveld)

Vi (Loga) har tenkt til å ta med oss et annet band fra oslo og ta turen over fjellet for å gjøre et par gigger på vestlandet.

Stedet må være "kompatibelt" med metall!

Vi er også på utkikk etter et någenlunde etablert stavanger band å spille med denne kvelden (da lokal band alltid drar litt ekstra folk:), så om noen kan tipse meg i en decent retning her også, hadde det vært kult!

Vi skal også prøve å få spillt i Bergen, men der har vi vel allerede bestemt oss for å prøve å få til Garage. Hadde dog vært kult med et noe etablert band der også tho.

Såh, noen lokale med litt inside info å dele? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at fredagsliven på chevys er en bra ting. Det er et relativt etablert konsept som drar en del tungrockere jevnt og trutt. Har aldri vært der selv, men har et par kompiser som spiller der støtt og stadig og skryter veldig.

http://www.fredagsliven.no/ for kontaktinfo. Hvis dere vil komme flere band så vil jeg jo tro at det er en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vel, i Bergen så har vi jo endel spillesteder! Garage som du nevnte i innlegget er veldig bra, litt lite men ok. Har spillt der to ganger selv med bandet mitt og er veldig kult å spille der.

Ellers er det jo Ungdomsklubben 1880 som kan bookes gratis og på kort varsel, 1880 er rusfritt så da er det såklart ingen alkohol med i bildet! det spørs om dere vil ha det da.

Vi har jo hulen og kvarteret som er verdt å nevne, jeg vet ikke helt hvor mye de tar for å booke en kveld men det er sikkert ikke så veldig mye og det kommer vel an på om dere må leie teknikker osv..

Om dere tar turen over fjellet og til Bergen, så kan bandet mitt (Shattered Society) gjerne spille med dere og eventuelt hjelpe til med booking av gig, lyd teknikker og den slags.

Endret av KH202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.