Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LTD KH-202 + svarte strenger = idoti?


Myst

Anbefalte innlegg

Tror jeg er i ferd med å gjøre noe lite gjennomtenkt, så trenger kjapp råd. Har en LTD KH-202 gitar som jeg skal skifte strenger på, og hadde bestilt DR Black Beauties strenger, fordi jeg tenkte det ville være kult med svarte strenger. Ser nå selvsagt at de vil muligens "forsvinne" på gitaren siden både finishen og HH-pickupene er svarte. Har heldigvis en pakke med vanlige D'addario også, så lurer på hvilken jeg skal gå for. Blir de svarte veldig overkill på denne gitaren og heller bør gå til de vanlige? Hadde vært fint med kjapp svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, glemte å nevne at det er Floyd Rose system på den da. Er slit nok med å skifte ett sett og orker ikke dobbelt arbeid om ikke det skulle være noe bra. Derfor jeg spør her dere erfarne og flinkere folk. ;) Lurt å forhøre seg med de bedre før man gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, selvsagt. Skal jo skifte en og en uansett, at jeg ikke tenkte på det. :ninja: Jepp, men da prøver jeg det likevel, og ser an. Kvelden er fortsatt lang, så har nok tid å tukle med gitaren om det trengs. :P Takk for all svar, overraskende fort hjelp man får her i forumet. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hater ikke FR, er bare ny i dette og kjenner ikke systemet fullt ut enda. ;)

Ble faktisk ikke så ille dette her. :) De er synlige og spillbare. Helhetlig ganske bra også, ga en ny look. Fortsetter med disse til neste gang hvertfall. Takk for alle bidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.