Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg har "laga" Down In a Hole (Alice in Chains)...


Gjest

Anbefalte innlegg

Å komme med påstander om at "den og den" ER verdens beste album blir bare tåpelig... Det har vi diskutert mange ganger på this godforsaken forum.

Han sa jo "Etter min mening..." Ikke hiss dere opp over ingenting :P Om han mener det så all respekt! Er egentlig verre med folk som ikke tolerer slike subjektive meninger eller utspill.. Å derimot utveksle tanker om HVORFOR er VELDIG interresant og kan i mange tilfeller bringe nytt lys over gamle temaer man trodde man kjente og hadde gjort seg opp en mening om! :)

La folk ha sine bombastiske og irrasjonelle meninger! Alt er mer interressant når alle ikke skal være så praktiske og diplomatiske/kreve at andre skal være praktiske og diplomatiske!

Merk! Jeg skrev Album!

Og Dirt må være en av verdens beste album' date=' rett etter RHCP's Blood Sugar Sex Magic <-- Som er VERDENS beste album.[/quote']

Her stod det Ingenting om mening! :D

Ergo, jeg har all rett til å være kverrulant :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe' date=' det førte i hvertfall med seg noe godt, nemlig at du oppdaget Alice in Chains. Det er/var etter min mening det klart beste bandet fra vestkysten av USA. Jerry Cantrell er en undervurdert gitarist og Layne Staley (R.I.P.) har etter min mening verdens beste vokal. (egentlig var han trommis).

Nutshell er en av mine topp 5 sanger totalt, av alle sangene som finnes.

Og Dirt må være en av verdens beste album, rett etter RHCP's Blood Sugar Sex Magic <-- Som er VERDENS beste album. :mrgreen:[/quote']

Jo. Det står etter min mening. Nederst angående Blood Sugar Sex Magic så er vel kanskje smileyen et sterkt hint til han nok er klar over at det er ganske subjektivt... Også skal du skjelle ut den stakkars fyren fordi han har gjort opp sin mening om noe! Tsk tsk tsk.. :P

(Og jaaaddaaaa... JEG vet, HAN vet og vi VET ALLE at det ikke var "utskjelling"... Just making a little point. Emphasis on "little")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.