Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez? ..AW, AEL...?


LotusX

Anbefalte innlegg

Jeg har en Ibanez AW-85. jeg synes selv denne har bortimot fantastisk klang prisen tatt i betraktning. Men, jeg ville også sjekket ut Seagul S6 som jeg ser gitarhuset har tatt inn nå http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=3858

Ser absolutt interessant ut - problemet er jo ofte å få prøvespilt dem (i mot hverandre).

Føler butikkene rundt her har fleste av "sine merker" og noen "slengere" av andre merker.

Som nevnt i en annen tråd, har jeg satt mine øyne på en Washburn D52, men vet egentlig veldig lite om den. Hadde jo vært morsomt å satt den opp mot f.eks AEL 100, AW 30 eller den nevnte Seagul S6 - samme dag, i samme butikk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ser absolutt interessant ut - problemet er jo ofte å få prøvespilt dem (i mot hverandre).

Føler butikkene rundt her har fleste av "sine merker" og noen "slengere" av andre merker.

Som nevnt i en annen tråd, har jeg satt mine øyne på en Washburn D52, men vet egentlig veldig lite om den. Hadde jo vært morsomt å satt den opp mot f.eks AEL 100, AW 30 eller den nevnte Seagul S6 - samme dag, i samme butikk.. smile.gif

Ja,...Washburn er god men hvor man kan finne en Washburn D52 eller en Washburn D56?

Jeg har en Washburn D56 og er veeeeeldig fornøyd med den og har lyst å skafe meg en til eller en Washburn D52.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd et par artwood gitarer (aw) og likte de veldig godt. men jeg synes ikke Ibanez kan måle seg med Washburn når det gjelder byggekvalitet og for min egen del synes jeg også washburn har den kuleste lyden av alle kassegitarer under 5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet forskjellen på alle disse aw modellene?Har selv en aw95 lg men finner ingen info om den noen plass.....Men den låter helt kanon,og gruser etter min mening martin gitarene jeg har prøvd i 8000 kroners klassen.

AW står for Artwood og er en serie av Ibanez' akustiske gitarer.

95 er modellnummeret, dette er et nummer som det kan se ut til at Ibanez har brukt om igjen og derfor blir den del forvirring (http://forum.ibanez....z-AW-95-LG.aspx)

LG står for Low Gloss, det betyr rett og slett at gitaren din er matt og har bare et tynt lag med lakk.

Endret av Ibanez Prestige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.