Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet hva dette er?


WillieG

Anbefalte innlegg

Noen som aner hva dette kan være slags gitar? Den har gumby-type headstock, Grover tunere, neck-through, humbuckere merket BH og er merkbart tyngre enn min Les Paul Standard. Det finnes overhode ingen form for identifisering, hverken logo eller serienummer.

betty1.jpg

betty2.jpg

betty3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BC Rich? Hadde ikke Paul Stanley noe som lignet en gang i tiden? Kanskje W.A.S.P også? Minner også meg om et eller annet. A blast from the past....

Steike, dukker oppe mye moro på bildesøk når man googler de der, hehe. Men fant ikke noe. Ligner jo litt på Gibson RD, men hornet er fremdeles feil. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt meg blå på både bilder og tekst men ikke funnet noe som er i nærheten. Den har en utrolig kul form IMO, en blanding av Firebird, RD og med Iceman hornet på undersiden. Den virker dønn solid, båndene er fine og tunerne ser ut til å holde bra.

Forrige eier trodde at den muligens var koreansk og at hals og kropp er av mahogny, men var langt ifra sikker på nasjonaliteten. Jeg la en Epi-bro jeg hadde liggende, oppå den eksisterende, og de ser ut til å være så og si identiske.

Betalte ikke stort for den så det er uansett et godt kjøp IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra hals og hardware er jeg rimelig sikker på at den er lagd i Korea, men noe utover det kan jeg ikke si.

EDIT: Leste akkurat posten over, stemmer godt det der.

EDIT2:

Mulig at det har blitt brukt samme hals som denne (bortsett fra heelen, og muligens neck-through):

1177air.resonator.redFINAL.jpg

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.