Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Wonderful Slippery Thing cover


T-Bone

Anbefalte innlegg

Kult! Ingen lett låt å prøve seg på, men du gjør deg absolutt ikke bort på den. :)

Intonasjonen i bendingene ved hovedtemaet/andre soaring bends-partier (off, farvel norskspråk) kunne kanskje vært litt mer presis.. Ellers savnet jeg litt mer pusterom i spillingen. Lenge siden jeg hørte på Guthries WST, så det er mulig det bare er sånn... Lydmessig synes jeg kanskje lead-lyden var litt vel saturated (mettet), men det er en smakssak of course. ;)

Bra forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til noen sure bends selv! Hehe, jeg skylder på at jeg ikke har fått spilt gitar på en måneds tid nå, grunnet ferie, så det gjør litt vondt på fingertuppene! :blush:

Gitarlyden er presets fra guitar rig. Men tusen takk for tilbakemelding, skal tenke på bends og pusterom neste gang :)

Det kommer kanskje et cover av Waves snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint! Jeg tør som regel ikke å spille Guthrie Govan-låter, fordi jeg har ikke god nok time til det :)

Du spiller bra, og jeg hører du har tone. Pass intonasjonen din! På cleangitar-delene gjør du mye kult. Pass på å holde deg i time, la 16-delene flyte jevnt.. dette er vanskelig, og jeg sliter mye med det selv. Jeg jobber mye med metronom om dagen, så det begynner å komme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! :) Setter stor pris på det.

I ettertid, har jeg selv lagt merke til at noen deler er veldig staccato og "rushed". Det kan hende at jeg tar opp en ny versjon hvor jeg skal prøve å rette opp i tinga dere nevner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.