Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp et trengende forummedlem


Stiankarlsen

Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen! :)

Hadde egentlig ikke tenkt å poste noen tråd her om dette siden jeg var litt usikker på reaksjonene, men siden vi nå faktisk har sjangsen til å gjør det bra i denne konkuransen, prøver jeg :)

Altså, bandet jeg spiller i er med i en konkuranse, hvor topp 5 får spille på Smuget i Oslo, disse trekkes ut på julaften. Fra julaften starter det en ny avstemning for disse topp 5 som får spille på smugen, den artisten som får mest stemmer fra 24.desember til 22. januar får en helt sinnsyk premie til 100000 kr i utstyr! :)

Vis dere vil høre sangene våre ligger de ut på sidene der de også. 2 gamle innspillinger vel og merke.

Vis dere kunne ha tatt dere 30 sekunder til å stemme på oss hadde vi blitt VELDIG, VELDIG takknemlige :)

Oppskrift;

Gå inn på DENNE LINKEN

Trykk "gi min stemme"

Trykk facebook logoen til høyre i ruta som popper opp å logg inn via facebook, eller lag deg bruker på siden. (facebook er lettest for de som har det)

Gi 1 poeng til låten untitled

Vis noen kunne ha gjort dette blir vi utrolig takknemlige :)

Værsåsnill å hjelp et forummedlem.

For en gjeng med 15-16 åringer fra trondheim er det utrolig stort å få spille i Hovedstaden :D

Det går kun ant å stemme EN gang, så konkuransen er rettferdig på den måten :)

Mvh - Stian

Forresten, vis noen mener denne tråden er uppasende, si fra! :)

Endret av Stiankarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.