Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

dean dime razorback v-255


v-amper

Anbefalte innlegg

Tror ikke du skal regne med at gitaren vil ha noen som helst verdiøkning, fordi den har vært brukt/eid av noen i Chton.. Eller andre norske band for de saks skyld.. :)

En Razorback bør vel gå for rundt 3-5000,- avhengi av tilstand.. Stort sett er disse gitarene vanskelig å få solgt... Og det skyldes ikke at det er noen dårlige gitarer, tvert i mot, men utseende er ofte litt for radikalt for den gjengse gitarist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal regne med at gitaren vil ha noen som helst verdiøkning, fordi den har vært brukt/eid av noen i Chton.. Eller andre norske band for de saks skyld.. :)

En Razorback bør vel gå for rundt 3-5000,- avhengi av tilstand.. Stort sett er disse gitarene vanskelig å få solgt... Og det skyldes ikke at det er noen dårlige gitarer, tvert i mot, men utseende er ofte litt for radikalt for den gjengse gitarist..

eg kan si en ting og det er det at når eg kjøpte gitaren av ola langli var den strøker( det er den forsaatt) men alikavel halpris. det er vel kanskje fordi han spiller bass i bandet no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaok, da skal jeg faktisk gi et dønn seriøst svar. Hvis du prøver å selge en gitar fra et band som ikke er Kjempe kjent, så tror jeg ikke du kan ta noe for det. Du kan blandt annet se det når mindre kjente band lager signatur gitarer med store gitarmerker, nesten ingen kjøper dem, og de selges kjempebillig. Samme med signerte gitarer, selv om bandet gir ut plater og spiller live, er det fremdeles et "meh" å kjøpe dem..

Det er nesten så du må være Megadeth, metallica, michael jackson eller Sex Pistols for å kunne tjene penger på "Han har brukt den" metoden.

Tror du skal satse på å selge den for bruktpris hvis du må ha den vekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.