Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom strat


draugen

Anbefalte innlegg

Nå skreiv han jo faktisk kem som hadde lagd gitaren, bare at han laug/trodde feil viste det seg....

Litt spesielt med alle de innleggan,som forsåvidt ikkje e 100% gjennomført overalt, men syns det e en bra gitar!

Meeen så har eg aldri lagt hendern på en strat av noe slag, så den e annerledes i forhold tel det eg e vant med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skreiv han jo faktisk kem som hadde lagd gitaren, bare at han laug/trodde feil viste det seg....

Da var vel ikke den opplysningen stort verdt. Er vel derfor du lufter det her?

Har heller ikke sagt et kvekk om kvaliteten på gitaren. Det har jeg ikke noe grunnlag for å bedømme. Utseende og kvalitet har ikke nødvendigvis særlig mye med hverandre å gjøre, i hvert fall ikke innenfor denne nisjen av gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, infoen om gitaren viste seg å være ganske irrelevant...

Har heller ikkje antyda at noen har antyda ett kvekk om kvaliteten på gitaren :lol:

Men den virke veldig fast å fint sammensatt,tung å me bra sustain.

Råe mikka!

Får en så uhorvelig tøff lyd i neckpupen som eg aldri hadde trudd gikk med singlecoils(første singlecoil gitaren min)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dokker e nok inne på noe her ja! Så noen likhetstrekk i de her annonsene på gitaran tel den her Antoniotsai-greia.. Sikkert satt sammen osv i Skien.

Fortsatt tvilsomt av selger å "gå ut i fra" at gitaren va handlaga i samme by som den va solgt <_<

Va det han sa når eg fortalte at gitarmakeren i Skien ikkje hadde bygd den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første- gitaren kan da være kurant og helt grei, eller til og med bra, uten at vi har mulighet til å bedømme det. Det lille jeg vet om Antoniotsai, er at han ikke er helt god å handle med, samt at han har fått pepper for å bruke treverk som ikke er skikkelig tørket. Hvis gitaren din ikke er helt fersk, og den ikke har sprukket opp, så er jo ikke det noen grunn til bekymring. Tørt er tørt, litt grovt sagt. Videre har han fått kritikk for dårlig inlay- arbeid, men der stiller jeg helt blank. Jeg har ikke sansen, ikke peiling, og bryr meg ikke. Jeg synes det er litt glorete, men det er greit at andre liker det. Jeg har faktisk en bass stående her fra Antonio, den er ikke ferdig, men finner ikke noe på treverk eller annet som er noe å hyle og skrike over. Ting er ikke sort- hvitt. Gitaren kan være kurant, den, for all del. Jeg forsøkte bare å peke i en retning for opprinnelse. Kos deg med den, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg har forstått rett så har du kjøpt den? grattis med ny gitar! Jeg synes faktisk at den var utrolig kul, selv om jeg kanskje ville hatt et merke og ikke verdensrommet på headstock, men om den virker solid satt sammen, god å spille på og låter bra så er det vel ikke så dyrt med 5k for en god strat? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.