Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stjerneskruen [10.08.2010]


Stjerneskruen

Anbefalte innlegg

Kul solo på Picture Snake! cool.gif Høres ut som du har litt å henge fingrene i i hvert fall. Og rimelig allsidig!

Takk for det :) Mange synes nok den soloen er litt malplasert i en slik låt men det var en sånn spontan ting som bare datt ut av meg der og da og jeg ble så fornøyd med den at den bare måtte være med i miksen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte gitarer! B) Har en Kingsound jeg også, men blir ikke mye brukt, nesten prikk lik din :)

Kjøpte den brukt på finn for nesten 10år siden tror jeg, er vell ikke akkutat noen kvalitets gitar, gå 1000kr eller 1500kr for den med forsterker.

En bekjent av meg fikk den av en bekjent av seg (trolig personen som knuste den). Han ønsket å lære seg å spille gitar men da den var så ødelagt at den ikke var til å spille på ba jeg ham ta den med til meg så jeg kunne se om jeg kunne fikse den. Gitaren viste seg imidlertid å være så ødelagt at jeg ikke kunne gjøre stort med den. Den mangler et bånd, flere av stemmeskruene bøyd (en knekt tvert av), halsen sprukket på langs, fretboardet løsnet, volumknotten most ned i plekterbrettet etc. Til min store overraskelse var det faktisk lyd i humbuckeren og E og A strengene kunne faktisk tunes, og det mest utrolige av alt var at den faktisk låt kult!!! :o Jeg bytta den så til meg for en funksjonabel Behringer iAxe 393. Skal forsøke å gjøre den spillbar men har ikke kommet så langt ennå.

_2184626.jpg?t=1281478876

_2184625.jpg?t=1281478906

_2184624.jpg?t=1281478927

Likte skoa som var på samme bilde som Kingsounden :P

Skoa er dødskule. Kjøpte dem til brodern så han skal få ha noe å ha på seg om vi noen gang kommer til å spille live med prosjektet vårt.

Her prøver han dem på....i stilongs :lol:

_2184614.jpg?t=1281478950

Endret av Stjerneskruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt kult!

Masse bra Tokai ser jeg!

Ja, jeg er en stor fan av Tokai. Den rød var den siste jeg skaffet meg. Den var visst en kjempe flopp for Tokai men jeg synes den ser helt vanvittig bra ut, som en kryssning mellom en Telecaster og en Les Paul, og den er faktisk ikke så verst heller (lønnetopp, mahogany back og hals, long tenon). Pickupene er dog ikke så mye å skryte av så jeg tenker å bytte dem ut , kanskje SD Pearly Gates. Kjøpte den av Gottfried på http://www.tokaiguitar.de/. Billig var den og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan liker du Focal-monitorene?

Focal-monitorene er helt rå. De er veldig nøytrale og man kan høre absolutt ALT i en mix. Her om dagen satt jeg å lyttet til Norah Jones og la plutselig merke til at jeg kunne høre summingen i forsterkeren til gitaristen. Er musikk dårlig spilt inn eller dårlig mikset hører man det ekstremt godt, og at musikk er i mp3 format hører man svært godt. Til å lage og mikse på er de helt fantastiske :) Rett og slett elsker dem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.