Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Basforsterkere og bas skal kjøpes.


TUFFTUFFTUFF

Anbefalte innlegg

Desverre, Jeg driver å flytter til Oslo for tiden, så jeg trenger pengene.. hvem vet hvor lenge jeg er uten jobb liksom, hehe.

Det är lugnt, den förstärkartoppen står uansett väldigt högt på listan just nu :) . Kan du levera den till Oslo?

Tror du att den skulle funka ihop med ett sånt här?

Hvilken båndløs bass er det snakk om?

Jag är litt osäker på märket, men jag ska höra med henne och bilder kommer också.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det är lugnt, den förstärkartoppen står uansett väldigt högt på listan just nu :) . Kan du levera den till Oslo?

Tror du att den skulle funka ihop med ett sånt här?

Ja, kommer til Oslo med et lite flyttelass neste Onsdag, kan sikkert få ordnet noe da.

det skal funke med det ja, men jeg vil anbefale at det brukes mer på et dyrer kabinett, og at hun holder ut med P bassen en månde til ;) Det EBS kabinettet er absolutt top of the line for prisklassen. Harley benton kabinettet vil nok være litt kjipt og billigt, både i kvalitet og lyd.

Men hva er det hun ønsker fra en ny bass da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke helt vet hva slags bass hun vil ha er det like godt å vente ja, og heller skaffe et bra kabinett. Den Trace-ampen som Martin selger er knall, og å parre den med det EBS classic 2x12-kabinettet tror jeg nok blir ganske bra.

Kabinett er IKKE det du bør spare penger på. Kjøp noe skikkelig med én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon att du kan ta det till Oslo, jag ska höra med henne om hon tycker att det verkar vara bra :) .

Jag tror inte att det är snack om att vänta och spara pengar, jag tror att maxsumman totalt som hon vill lägga är 10000:- så tyvärr blir nog 4000:- litt dyrt för ett kabinett, det finn inget annat märke som kan vara okej så att vi kommer närmare 5-6000:- för basrigg totalt? Gärna brukt alltså. EBS verkar ju vara bra, hade vi bara hittat ett brukt så.. :) .

En kanske dum fråga, men är det helt omöjligt att använda ett gitarrkabinett? En vanlig 4x12:a liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, som du sikkert er klar over så har jeg hatt min del med utstyr, så jeg kan ta å gi en del råd når jeg overleverer ampen , hehe. Men, For all del, kjøp et billigt kabinett, bare oppgrader det når det er mer penger til stede.

Men send meg en PM, så ordner vi det :)

Edit:

Et gitar kabinett vil ikke tåle bassen, det er ikke ampen som dør når du spiller bass gjennom et gitar anlegg, det er elementene som feiger ut.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, det kan absolut vara aktuellt, hur mycket ska du ha för kabinettet? Enligt forumreglerna så ska väl pris tas på PM så det är bara att PM:a

Jag läste precis inlägget en gång till och jag vet inte riktigt hur jag klarade av att tolka det som om du skulle sälja det, he, he? Beklagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för tipset, jag har varit i kontakt med han som säljer det kabinettet. Jag är liksom litt osäker på hur mycket man har att vinna på att gå för Ashdown 4x10 istället för Hartke 2x10? Det skiljer litt drygt 1000:- så är det mycket bättre att gå för Ashdownen så verkar ju det smartast. Någon som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.