Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt hjemmelagde riff :)


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spilte inn høyt på Zoom'en. Lydkortet som er innebygd, er nok ikke verdens beste heller, så det er en fin kombinasjon av dårlig lyd :)

Men det er iallefall bedre enn lyden på maskinen :)

Generelt: Hvilket riff var best av de to jeg la ut?

Skjønte ikke helt hvordan du spilte det inn.... Jeg har selv en Zoom G2 boks, og har lyst til å begynne å record'e med den, men vet da fanken hvordan =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hvordan du spilte det inn.... Jeg har selv en Zoom G2 boks, og har lyst til å begynne å record'e med den, men vet da fanken hvordan =P

Hee, nei :P Har du zoom g2, eller g2.1u? Hvis du har g2, har du desverre ikke muligheten til å spille inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet når du går tilbake til det første så høres det mye kjedeligere ut enn første gangen du hørte det... så du bør kansje lage noe nytt der.. skjønner du hva jeg mener? kansje du kan lage en kul overgang til noe annet, husk på at du lager en instrumetal... du slipper å tenke så mye på vers refreng osv.. men helt klart potensiale + at det hørtes relativt riktig ut men syns også det var ganske standard... vær kreativ, bruk hodet og ikke gitaren når du skriver musikk(MITT TIPS for å få helt nye og kreative melodier)..

KEEP UP THE GOOD WORK SÅ BLIR DU NINJA TIL SLUTT... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet når du går tilbake til det første så høres det mye kjedeligere ut enn første gangen du hørte det... så du bør kansje lage noe nytt der.. skjønner du hva jeg mener? kansje du kan lage en kul overgang til noe annet, husk på at du lager en instrumetal... du slipper å tenke så mye på vers refreng osv.. men helt klart potensiale + at det hørtes relativt riktig ut men syns også det var ganske standard... vær kreativ, bruk hodet og ikke gitaren når du skriver musikk(MITT TIPS for å få helt nye og kreative melodier)..

Har hatt vanskligheter med å dele på youtube :( Skal prøve igjen når jeg får tid ;)

KEEP UP THE GOOD WORK SÅ BLIR DU NINJA TIL SLUTT... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.